فرماندار آستارا تاکید کرد:

ضرورت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام نقاط آستارا

فرماندار آستارا تاکید کرد: پروتکل های بهداشتی باید با جدیت در تمام نقاط شهرستان رعیات شود زیرا به طور مستقیم با سلامت افراد جامعه در ارتباط است.

ضرورت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام نقاط آستارا

به گزارش ۸دی،عباس صابر در سی و دومین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در جمع مدیران شهرستان اظهارداشت: پروتکل های بهداشتی باید با جدیت در تمام نقاط شهرستان رعیات شود زیرا به طور مستقیم با سلامت افراد جامعه در ارتباط است.

وی ادامه داد: متاسفانه در سطح کشور شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میرهای ناشی از این بیماری هستیم که نشانگر کاهش حساسیت ها نسبت به قبل به این بیماری هستیم.

فرماندار آستارا بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان ادارات در دستگاه های اجرایی و دیگر نهادها تاکید کرد و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در برنامه ها و مراسم های دهه آخر ماه صفر شد.

صابر بر نظارت بر مراکز سورتینگ و  بسته بندی میوه و ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اداره جهاد کشاورزی و شهرداری تاکید کرد و افزود: باید نظارت و پایش جدی و شاهد خروجی های خوبی از رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی باشیم.

وی با تاکید بر تامین اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و مواد ضدعفونی کننده، اظهارکرد: کنترل قیمت اجناس و کالاها در بازار باید به موقع بوده تا شاهد بازار آشفته نباشیم.

صابر بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نانوایان تاکید کرد و افزود: شهروندان آستارایی از کیفیت نان در این شهرستان گلایه دارند و شبکه بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت باید به این موضوع رسیدگی کنند.

فرماندار آستارا افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا ویروس را زنگ خطر دانست و گفت: رسانه ها مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی گرفتن بیماری کرونا ویروس دعوت کرده تا آمار مبتلایان و مرگ و میرها کاهش یابد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه