مدیرعامل ستاد دیه گیلان در گفتگو با ۸دی:

زائران اربعین امام حسین (ع) زندانیان جرائم غیرعمد گیلان را آزاد می‌کنند

مدیرعامل ستاد دیه گیلان با بیان اینکه توفیق زیارت اربعین به دلیل وجود ویروس کرونا از محبان اهل بیت سلب شده است گفت: با اهدای تنها یک سوم هزینه سفر اربعین گیلانیان، زندانیان جرائم غیر عمد استان آزاد می‌شوند.

زائران اربعین امام حسین (ع) زندانیان جرائم غیرعمد گیلان را آزاد می‌کنند

به گزارش ۸دی،علیرضا یزدانی با بیان اینکه هم اکنون گیلان دارای ۴۵۰ زندانی جرائم غیرعمد است اظهار داشت: دو سال قبل تعداد زندانیان جرائم غیرعمد گیلان بیش از ۱۲۰۰ نفر بود اما با همت خیران و نذورات مردمی، این تعداد به ۴۵۰ نفر رسیده است.

وی ضمن تسلیت ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) افزود: با نزدیک‌تر به شدن به روز اربعین، دل‌های عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) برای زیارت اربعین مشتاق‌تر می‌شود اما امسال وجود ویروس منحوس کرونا کسب این فیض الهی را از محبان اهل بیت (ع) سلب کرده است.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان با بیان اینکه می‌توان از اربعین امسال هم به عنوان فرصتی برای همدلی بین مردم استفاده کرد گفت: سال گذشته بیش از ۷۰ هزار نفر از مردم گیلان به زیارت اربعین مشرف شدند که هزینه متوسط سفر هر نفر حدود یک میلیون تومان بود.

یزدانی ادامه داد: اگر تنها یک سوم از هزینه سفر این تعداد زائر در شرایط امسال صفر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شود بخش اعظم این زندانیان آزاد خواهند شد.

هیأت مدیره مجمع خیرین گیلان با بیان اینکه هم اکنون حدود ۳۸ زندانی زن جرائم غیرعمد در زندان‌های استان حضور دارند اظهار کرد: یکی از این مادران زندانی دارای طفل شیرخواره است که به ناچار در زندان از فرزند خود مراقبت می‌کند که با همت مردم خیر می‌توان این زندانی و دیگر زندانیان را از زندان آزاد کرد.

وی در پایان گفت: خیران و محبان اهل بیت (ع) می توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۴۸۸۱۴۲ به نام ستاد دیه گیلان واریز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه