رایزنی وزیر خارجه سوریه با سفیر جدید عمان در دمشق

وزیر خارجه سوریه امروز با سفیر جدید سلطان نشین عمان در دمشق، دیدار و گفتگو کرد و در جریان آن روابط دو کشور مورد رایزنی قرار گرفت.

رایزنی وزیر خارجه سوریه با سفیر جدید عمان در دمشق

به گزارش ۸دی، به نقل از سانا، ولید المعلم وزیر خارجه سوریه امروز ضمن دریافت رونوشت استوار نامه سفیر جدید سلطان نشین عمان، با وی دیدار و گفتگو کرد.

وزیر خارجه سوریه صبح امروز با ترکی محمود البوسعیدی سفیر جدید سلطان نشین عمان در سوریه دیدار کرد و در جریان این دیدار روابط دوجانبه و راههای تقویت همکاری ها در همه زمینه ها به نحوی که به منفعت دو کشور برادر باشد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

این در حالی است که در ۱۹ آذرماه ۹۷ بشار اسد رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک روزنامه عمانی در خصوص روابط سوریه با عمان گفته بود: عمان در سایه حوادث مختلف روابط خود را با سوریه قطع نکرد چرا که درک و فهم بسیار عمیقی نسبت به آنچه در سوریه می گذرد و ابعاد جنگ بین المللی علیه دمشق دارد. مسقط روابط خود را در دهه هشتاد با ایران و آغاز هزاره جدید با عراق قطع نکرد. به همین دلیل عمان یک خط مشی ثابت در خصوص سیاست خود بر خلاف برخی کشورها که سیاستهای غیر واقعی اتخاذ می کنند در پیش گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه