فرماندار آستارا:

آستارا قابلیت منطقه آزاد تجاری را دارد

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه آستارا قابلیت منطقه آزاد تجاری را دارد، گفت: این مساله را به عنوان یکی از اولویت‌های اقتصادی آستارا پیگیر هستیم و این مسئله به هیچ عنوان دور از انتظار نیست و ایجاد منطقه تجاری آزاد آستارا  پایان بخش بسیاری از مشکلات این شهرستان خواهد بود.

آستارا قابلیت منطقه آزاد تجاری را دارد

به گزارش ۸دی،عباس صابر در نشست با خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران به جز وظیفه ای که در پوشش خبری و انتشار اخبار دارند بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نیز هستند، اظهارداشت: شهرستان مرزی بندر آستارا با توجه به موقعیت استراتژیک و خاص خود و دارابودن سه مرز آبی ، خشکی و دریایی ، مستعد سرمایه گذاری بوده و بستر مناسب برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان با همکاری و همراهی مسئولین ذیربط ایجاد خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه آستارا قابلیت منطقه آزاد تجاری را دارد، گفت: این مساله را به عنوان یکی از اولویت‌های اقتصادی آستارا پیگیر هستیم و این مسئله به هیچ عنوان دور از انتظار نیست و ایجاد منطقه تجاری آزاد آستارا  پایان بخش بسیاری از مشکلات این شهرستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا تصریح کرد: رسانه را یک مجموعه قدرتمند برای اجرای برنامه‌های مدیران است و عدم استفاده از رسانه عدم آگاهی بخشی از اقدامات انجام گرفته توسط دولت و نظام را برای مردم شریف شهرستان در پی خواهدداشت.

فرماندار آستارا با تاکید بر لزوم آگاهی مدیران دستگاه‌های اجرایی از ارتباط با رسانه ها، افزود: قطعاً برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای برای مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را در آینده نزدیک در شهرستان انجام خواهیم داد.

صابر گفت : توزیع عادلانه اعتبارات نیز یک امر اولویت‌دار است و تکمیل پروژه های قابل بهره برداری باید با توزیع عادلانه تخصیص اعتبار داشته باشد.

وی گفت:  اولویت اول ما در شهرستان توجه به اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، وتمرکز اعتبارات را بر پروژه‌های نیمه‌تمام مانند سد لاستیکی ملاهادی است و با دریافت روزشمار این پروژه را پیگیری می کنیم.

وی، تصریح کرد: مرز از جاذبه‌های ممتاز اقتصادی و گردشگری آستاراست و اگر از این موقعیت بسیار خوب به نحو شایسته استفاده نشود چالش زا خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه