فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی به شدت مشغول به کار است/ کمک رسانی به مردم سیل زده تالش

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی به شدت مشغول به کار است و در ساخت مسکن محرومین و حوزه آب روستایی کارهای خوبی انجام شده است.

سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی به شدت مشغول به کار است/ کمک رسانی به مردم سیل زده تالش

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس پروژه های عام المنفعه و مسکن محرومین را در شهرستان صومعه سرا افتتاح کرد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را با یاد امام و سردار سلیمانی آغاز کردیم، گفت: امروز ۱۹ واحد مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و استانداری به پایان رسیده و تحویل خانواده‌ها داده شد.

سردار عبدالله پور افزود: ۲۵ پایگاه مقاومت در سطح شهرستان نیز دارای مکانی مشخص شدند و افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح دو مدرسه دبستانی دخترانه و پسرانه در صومعه‌سرا، گفت: با همکاری آموزش و پرورش مدرسه خوب و مجهزی ساخته شد و اکنون بیش از ۷۰ دانش آموز در آن مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: با کمک دانشگاه علوم پزشکی و همکاری معاونت درمان سپاه شهرستان یک درمانگاه و داروخانه شبانه روزی نیز با تمام آیتم های مجهز افتتاح شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها برای ۴۰ نفر ایجاد شغل کرده، گفت: سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی به شدت مشغول به کار است و در ساخت مسکن محرومین و حوزه آب روستایی کارهای خوبی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به سیل تالش با بیان اینکه بنا به درخواست استاندار گیلان از امروز وارد عمل شدیم، افزود: از همین جا از تمام خیرین درخواست کمک می کنیم تا بتوانیم وسایل منزل این افراد را که در سیل آسیب دیده تهیه و به دست آنان برسانیم تا برخی از آلام آنها را کاهش دهیم‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه