مسئول کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا:

کتاب‌های دفاع مقدس در فضای مجازی معرفی می‌شود

مسئول کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به دلیل عدم برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های دفاع مقدس در فضای مجازی معرفی می‌شود.

کتاب‌های دفاع مقدس در فضای مجازی معرفی می‌شود

به گزارش ۸دی،«تقی حقیقت» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس و ترویج تفکر فرهنگ این حماسه عظیم از جمله فرهنگ‌هایی است که در کشور ما باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه همه ما وظیفه داریم از خط و فرهنگی که رزمندگان به خاطر آن مبارزه کردند، محافظت کنیم افزود: سلحشوران حماسه دفاع مقدس، ثروت عظیم و مایه خیر و برکت جامعه ما هستند.

مسئول کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا گفت: با توجه به ظرفیت‌های فضای مجازی و علاقه‌مندی نسل جوان در استفاده از این فضا می‌توان از این فرصت برای تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بهره گرفت.

حقیقت تصریح کرد: با توجه به عدم امکان برپایی نمایشگاه‌های کتاب به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرستان در فضای مجازی منعکس می‌شود.

مسئول کتابخانه‌های عمومی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: به همین منظور و به پاس گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کتاب‌های مرتبط با این هفته درفضای مجازی به مردم معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه د راین فضا بیش از ده‌ها کتاب مختص هفته دفاع مقدس به اشتراک گذاشته می‌شود،خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را از فضای مجازی کتابخانه‌های ضیابر، تولمشهر، گوراب‌زرمیخ و طاهرگوراب دنبال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه