لزوم برگزاری همایش ملی تجلیل از شخصیت شهید کریمی/ شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: باید از شخصیت مجاهدانه و انقلابی نمونه شهید کریمی در قالب همایش ملی تجلیل شود.

لزوم برگزاری همایش ملی تجلیل از شخصیت شهید کریمی/ شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر روز گذشته در دیدار با خانواده شهید ابوالحسن کریمی، با اشاره به اینکه شهید کریمی یکی از سرمایه و گنجینه‌های هویتی انقلاب اسلامی در گیلان است که متاسفانه مظلوم و غریب واقع شده است، اظهار داشت: با توجه به عنایت ویژه رهبر انقلاب مبنی بر استقرار عدالت در گام دوم انقلاب اسلامی و ارائه الگوی صحیح عدالت‌خواهی، یکی از اسوه‌های مدیریت زاهدانه و عدالت‌خواهانه شهید کریمی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ما نتوانستیم شخصیت شهید کریمی را به جامعه خصوصا نسل جوان امروزی معرفی کنیم و کاستی در این حوزه باید جبران شود، تصریح کرد: باید از شخصیت مجاهدانه و انقلابی نمونه شهید کریمی در قالب همایش ملی تجلیل شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب بعد از شهادت این شهید با توجه به شخصیت جامع و آبروبخش آن به دستگاه قوه قضائیه پیام دادند، خاطرنشان کرد: خانواده شهید کریمی افرادی متدین و باورمند به واسطه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی هستند.

مهدوی با اشاره به اینکه شهید کریمی با اتکا به معارف نهج‌البلاغه مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است، افزود: اگر قرار است در حوزه تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت‌های فرهنگی و تربیتی درست انجام شود باید در تعظیم شخصیت و ارائه الگویی همچون شهید کریمی، همه دستگاه‌های فرهنگی استان بلکه کشور همت مضاعف داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه