امام جمعه تالش مطرح کرد:

انتقاد از افتتاح بیمارستان تالش با وجود نواقص عمده/ ماهیت “افتتاح” به جهت تحقق بهره برداری جامعه از پروژه امکان تحقق می یابد

امام جمعه تالش با اشاره به افتتاح بیمارستان نورانی، افزود: آنچه در نگاه منطقی و عرفی مطلوب و همیشه مورد تأکید است این است که اصولاً ماهیت “افتتاح” به جهت تحقق بهره برداری جامعه از آن امکان تحقق می یابد.

انتقاد از افتتاح بیمارستان تالش با وجود نواقص عمده/ ماهیت “افتتاح” به جهت تحقق بهره برداری جامعه از پروژه امکان تحقق می یابد

حجت الاسلام دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از تلاش های تمام ارگان ها و نهادهایی که در سالهای گذشته با وجود بحرانهای اقتصادی و تحریمهای سخت، به هر نحوی در پی تاسیس و تکمیل این پروژه بزرگ و ضروری اهتمام داشته اند، که بدیهی است، وجود چنان امکاناتی در شهرستان ما؛ هم از حیث جمعیت و هم از جهت بُعد از مرکز استان و توجه کمتر به عمق آبادانی شهرستان، از اوجب واجبات است؛ کمال تشکر را اعلام کنم.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح بیمارستان نورانی، افزود: باید تاکید کنم که آنچه در نگاه منطقی و عرفی مطلوب و همیشه مورد تاکید است این است که اصولاً ماهیت “افتتاح” به جهت تحقق بهره برداری جامعه از آن امکان تحقق می یابد؛ بدیهی است که یک امکان رفاهی و خدمات اجتماعی قبل از افتتاح بایسته است که از همه جهت تکمیل شده باشد یا لااقل نقص های عمده از جمله عدم وجود سی تی اسکن، نبود رمپ، روشنایی کافی، فضای محیطی مناسب و… در حین افتتاح رؤیت نگردد.

امام جمعه تالش ادامه داد: این مشکل با توجه به ظرفیت درمانی و بهداشتی شهرستان که حدود ۲۰ جراح و ۴۴ متخصص و… باید داشته باشد شدت بیشتری می یابد.

نورزاد گفت: اما در هرحال شاهد افتتاح این بیمارستان همراه با وعده های مسئولان ذیربط بودیم که بنده حضوراً در مراسم افتتاح پروژه، قولش را از متولّیان امر اخذ و بر تسریع آن تاکید کردم.

وی گفت: بیمارستان افتتاح و در معرض بهره برداری قرار گرفت که لاجرم در چنین شرایطی ما چاره ای نمی بینیم که به مسئولان تأکید کنیم این وعده ها تبدیل به “وعده سر خرمن” نگردد و مردم عزیز و تالشان باصفا و فرهیخته از مضیقه های موجود بیرون آیند.

امام جمعه تالش اضافه کرد: این یعنی اینکه با مردم عزیزمان به صورت شفاف مطرح کنید که تحقق این وعده ها را تا به کی انتظار بکشند؟! دقیقاً تا کی؟!

وی گفت: امیدوارم با اهتمام متولیان امر و لزوم پیگیری مسئولان و ادارات مرتبط در شهرستان به زودی زود شاهد اتفاقات خوب در امر اتمام تجهیز و تکمیل بیمارستان باشیم؛ قطعاً ما هم در کنار مسئولین محترم شهرستان به جِد پیگیر نهایی شدن قضیه خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه