نظام استکبار از نفوذ اسلام حقیقی در جهان می هراسد

قاسمی با بیان اینکه نظام استکبار از گسترش و نفوذ اسلام حقیقی در جهان می هراسد گفت: توهین مجله موهن “شارلی ابدو” در فرانسه نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در جهان نمی شود بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد بود.

نظام استکبار از نفوذ اسلام حقیقی در جهان می هراسد

به گزارش ۸دی،سید اکبر قاسمی با تاکید بر محکومیت توهین های سخیف مجله موهن “شارلی ابدو” در فرانسه ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توهین های این چنینی نه‌تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه جسارت جنون آمیز  به قرآن کریم در کشور فرانسه که دست خباثت آلود دشمن کینه توز در اهانت به ساحت شریف و مقدس حضرت محمد مصطفی (ص) و کلام الله مجید در آن نمایان کرده است، گفت : این اهانت ، حادثه تلخ بزرگی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یک حرکت جاهلانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد.

قاسمی اذعان کرد : این توهین نه تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

وی ادامه داد :اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل باهدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین هرروز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطر نشان کرد: این اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فکاهی شارلی ابدو بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد.

قاسمی تصریح کرد: پیام اسلام پیام‌انسانیت ، آسایش ، عزت ، سربلندی است از این رونظام استکبار از نفوذ اسلام حقیقی دربین مردم دنیا می هراسد.

وی ادامه داد : از این رو دشمنان اسلام اینگونه به مقابله برخواستند، و در رسانه ها در تلاشند به نوعی اسلام هراسی و اسلام ستیزی و اسلام زدایی را در جهان گسترش دهند.‌

قاسمی اظهار داشت : نشریه شارلی ابدو فرانسه بار دیگر به بهانه واهی آزادی بیان اقدام به بازنشر کاریکاتورهای موهن خود به ساحت مقدس رسول اکرم اسلام (ص) کرد که این کار در واقع توهینی به همه مسلمانان و همه پیروان ادیان الهی در سراسر جهان است مطمنا اقدام های این چنینی بی پاسخ از سوی مسلمانان نخواهدماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه