در خطبه های نماز جمعه گیلان مطرح شد؛

نمایندگان مجلس غیرت انقلابی شان را کجا می خواهند خرج کنند؟/ حداقل انتظار ما از وزارت امور خارجه احضار سفیر فرانسه است

امامان جمعه شهرستان های گیلان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته در رابطه با موضوعات روز جامعه با مردم سخن گفتند.

نمایندگان مجلس غیرت انقلابی شان را کجا می خواهند خرج کنند؟/ حداقل انتظار ما از وزارت امور خارجه احضار سفیر فرانسه است

به گزارش ۸دی، نمازجمعه امروز جمعه ۲۱ شهریور در شهرستان های گیلان برگزار شد.

 

 حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، امام جمعه شهرستان خمام ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان خمام با بیان اینکه در تاریخ ۱۱ شهریور و در آستانه برگزاری دادگاه حمله کنندگان به نشریه شارلی إبدو، بار دیگر این نشریه اقدام به بازنشر کاریکاتور موهن به پیامبر رحمت و مهربانی نمود اظهار کرد: این در حالی است که رئیس جمهور ضعیف فرانسه نیز در لبنان گفته بود کشور ما، کشور آزادی بیان است.

وی افزود: اگر کشورهای اروپایی، کشورهای آزادی بیان هستند چرا اگر کسی بخواهد جمله ای و یا بیان موضعی نسبت به هلوکاست داشته باشد او را مجرم شناخته و برایش زندان و حبس را در نظر میگیرید؟ دیگر تاکتیک های سیاسی شما قدیمی شده است و مردم دنیا فهمیده اند که هرگاه خواستید اذهان جهانیان را از گرفتاری های خود مثل تبعیض نژادی و مشکلات اقتصادی و شنبه های اعتراضی منحرف کنید، دست به اقدامات وقیحانه این چنینی می زنید.
امام جمعه خمام با بیان اینکه اگر میخواهید میزان غیرت و حساسیت مسلمانان جهان و اروپا را مورد سنجش قرار دهید، بدانید که همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند « ملت های مسلمان به ویژه کشورهای غرب آسیا، هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.
حجت الاسلام اسدالله زاده اذعان کرد: جا دارد سازمان همکاری اسلامی با تشکیل جلسه ای اضطراری نسبت به این اهانت آشکار واکنش سریع و شفاف داشته باشد تا همه عالم بدانند که غیرت و همیت مسلمانان نسبت به رسول مهربان شان تا پای جان خواهد بود و از هیچ امکانات و ابزاری برای دفاع از مکتب نورانی پیامبران کوتاهی نخواهند کرد.
وی نیاز فوری جامعه اسلامی را سامان دادن به نظارت ها و انجام اقدامات پیشگیرانه و همچنین إعمال احکام بازدارنده در بروز فساد در بین متخلفین دانست و گفت: متأسفانه عدم نظارت های دقیق و کارآمد باعث شده است که امروز مردم ما شاهد افسارگسیختگی در قیمت کالاهای اساسی باشند.
حجت‌الاسلام اسدالله‌زاده با اشاره به گرانی نهاده های دامی و طیور برای دامداران و مرغداری ها ابراز کرد: حقیقتا تأسف بار است، چرا که وقتی علت گرانی ها را ریشه یابی می کنیم، نهایتا به عدم مدیریت صحیح و داخل کردن بازی های سیاسی در تولید و امثال آن در دو وزارت خانه جهادکشاورزی و صمت می رسیم.
امام جمعه خمام خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان محترم مجلس که به فرموده مقام معظم رهبری دارای روحیه ای قوی و انقلابی هستید، غیرت انقلابیتان را کجا می خواهید خرج کنید؟ اگر همان بلایی را که به بهانه تبدیل ارز دولتی به نیمایی بر سر افزایش قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ درصدی کودهای شیمیایی آمده است بخواهد بر سر نهاده های دامی و طیور بیاید بنا بر اذعان کارشناسان ضررهای جبران ناپذیری به تولید وارد می آید که بعضا تا ۷ یا ۸ سال قابل جبران نیست.
وی مهم‌ترین شاخصه‌ى مسؤولین نظام اسلامى، بعد از التزام به شرع مبین و آرمان‌هاى انقلاب اسلامى، مردمى‌بودن و حضور مستمر در بین مردم خواند و افزود: نظارت به‌عنوان بال دوم حرکت مجلس انقلابى، یک پیش‌نیاز و زیرساخت اصلى دارد و آن این‌ است که باید، نظام‌مند، هدفمند، بهنگام، پیشگیرانه، هوشمند و ترکیبى از کار صف و ستاد باشد.
به گزارش هشت دی، حجت الاسلام خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه منجیل با بیان اینکه تقوای الهی را رعایت کنید، اظهار کرد: شهروندان شهر منجیل با فرهنگ، پرمهر و ولایتمدار هستند.
وی با اشاره به مشکلات شهری، افزود: در شهرداری منجیل مشکلات زیاد است و حقوق کارگران عقب مانده و ما از این بابت شرمنده ایم.
امام جمعه منجیل ادامه داد: طرح جامع و طرح تفصیلی شهر منجیل مانند کاهش تراکم و عدم توجه توسعه شهر باعث مهاجرت جوانان شده است.
حجت الاسلام خضری افزود: با وجود حریم گسل، راه آهن، جاده، سد و اتوبان چیزی برای منجیل باقی نمانده است.
وی با بیان اینکه ماشین آلات در شهرداری منجیل خراب است و از نیروی دریایی به کمک می آیند، گفت: مبلمان شهری منجیل مناسب نیست.
امام جمعه منجیل از مسئولان خواست برای جوانان شهر منجیل از بنگاه های زود بازده جهت اشتغال استفاده کنند.
وی با بیان اینکه شهرک های منجیل دچار مشکلات زیادی هستند و این موانع باید توسط مسئولان حل شود، گفت: از آموزش و پروش رضایت دارم اما مواردی وجود دارد که با همت هم رفع خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نورزاد، امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از کادر معظم درمان و پزشکان و پرستاران و اورژانس و تمامی کارکنان و فعالان معزز در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: ما با مساله بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی روبرو هستیم که می طلبد متولیان امر تدابیر ویژه ای را جهت حفاظت از سلامت فرزندان و دانش آموزان به کار ببندند.

وی با بیان اینکه بی سوادی برای جامعه اسلامی بسیار خطر آفرین است و سوادآموزی به معنای دانش افزایی آحاد مردم در جهت تسهیل بهره مندی از خدمات مختلف و ضروری است گفت: بی سوادی در نگاه اندیشمندان و متفکران جامعه شناس یک بحران تلقی شده، که راهکار رهایی آن معاضدت تمام نهادها و ارگانهای کشور خواهد بود.

با اشاره به عمل سخیف و زشت یک نشریه منحوس در کشور فرانسه که اوج خباثت، پستی و شکست کامل تفکرات لیبرالیستی و سرمایه داری حاکم در جوامع غربی و اروپایی را نمایش داد افزود: در نگاه علمی و مجامع دانشگاهی و در کارزار نظریه پردازی بر کسی پوشیده نیست که این نوع رفتار در ساحت مقابله ی ایدئولوژیک، چیزی جز نمایش یاس از مباحثه،استدلال و نزاع مبنایی و اصولی و همچنین دست خالی بودن در موطن اندیشه و منطق نیست.

امام جمعه تالش ادامه داد: این عمل دوباره نشان داد که شعارهای عوام فریبانه اخلاق مداری و احترام به ادیان و باورهای دینی در باور استکبار چیزی جز ادعای واهی و دروغ نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه آستانه اشرفیه: مردم علاقه خود را به پیامبر (ص) ثابت و دشمن را از حرکت خود پشیمان کردند

حجت الاسلام احمد طیبی، امام جمعه آستانه اشرفیه در نمازجمعه این هفته با بیان اینکه شاهد مصیبت اهانت یک نشریه به پیامبر اسلام هستیم اظهار کرد: امت اسلامی در ایام عزاداری عبدالله حسین «ع» باید این بار را نیز به دوش بکشند.

امام جمعه آستانه اشرفیه این حرکت ذلیلانه و ظالمانه را نوعی توهین به تمام ادیان ابراهیمی دانست و افزود: از گردانندگان این نشریه از روی جهالت چنین کاری را انجام می‌دهند توقعی نیست اما کشوری که ادعای دموکراسی دارند بیان می‌کند قابل قبول نیست چرا که اگر کسی در این کشور این موضوع را مورد نقد قرار دهد مجرم شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در تجمع علاقه خود را به پیامبر (ص) ثابت و دشمن را از حرکت خود پشیمان کردند افزود: نه تنها چهره پیامبر (ص) با این کارها مخدوش نمی‌شود بلکه بیشتر می درخشد.

حجت الاسلام طیبی در رابطه با حرکت رییس قوه مقننه و سفر او به خوزستان بدون تشریفات گفت: امیدواریم که همچنان این حرکت ها ادامه‌ داشته باشد.

 

انتقاد امام جمعه از وعده های عملی نشده مسئولان در بخش کوچصفهان/ با وحدت مسلمانان دشمنان جرأت توهین به مقدسات ما را پیدا نمی کنند

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام دکتر حکیمی گیلانی در خطبه های نماز جمعه شهر کوچصفهان با دعوت همگان به رعایت تقوا و تقوامداری، اظهار کرد: از امام حسین(ع) آموختیم که در مقابل هتاکان به دین باید ایستاد.

 

وی با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) در جهت هدایت مردم بود، گفت: اگر مسلمانان ید واحد شوند هرگز دشمنان جرأت توهین به پیامبر (ص) و مقدسات ما را پیدا نمی کنند.

 

امام جمعه کوچصفهان در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس تصریح کرد: مسئولین بخش در کنار آموزش پرورش باشند و به حضور در زنگ بازگشایی مدارس اکتفا نکنند.

 

 

حجت الاسلام حکیمی تصریح کرد: بارها رهبری معظم انقلاب در مورد زیر ساخت های شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند.

 

وی افزود: از آموزش و پرورش انتظار داریم به کمک گروه های جهادی والدین دانش آموزان را نسبت به آسیب های فضای مجازی آگاه کند.

 

حجت الاسلام حکیمی با بیان اینکه مسئولان وعده هایی که می دهند را فراموش نکنند، گفت: آقای فرماندار قول پل هوایی کمربندی کوچصفهان را تا اول مهر را دادند ولی هیچ خبری نشد آقایان مسئول که وعده می دهید، این دانش آموزانی که بخاطر نبود پل هوایی در این مسیر ها تصادف می کنند، خونشان بر ذمه شما حضرات است.

 

امام جمعه کوچصفهان ادامه داد: گرانی ها سرسام آور شده، مجلس و دولت با هم لج نکنند هر چه سریعتر تکلیف وزارت صمت که یکی از مهمترین وزارت خانه های دولت هست را مشخص کنند

 

وی با انتقاد از وضعیت بازار، گفت: نظارت بر بازار وجود ندارد مدعیان عموم کجا هستند که مردم دارند از گرانی ها آسیب می بینند.

 

امام جمعه رودسر: نقشه دشمن انحراف اذهان از توطئه های رژیم صهیونیستی است/ حداقل انتظار ما از وزارت امور خارجه احضار سفیر فرانسه است

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوا، اظهار کرد: بی تقوایی انسان را بی مهابا به هرجایی ممکن است بکشاند.

وی با بیان اینکه باید از پیام رسانی های حضرت زینب(س) حداکثر استفاده را ببریم، گفت: اگر از انقلاب و آرمان ها و پیام های آن مراقبت نکنیم در آینده با تحریف آن در نسل های آینده مواجه خواهیم شد و شهید را جای جلاد و جلاد را جای شهید معرفی می کنند.

 

امام جمعه رودسر ادامه داد: همان شعاری را که امام حسین (ع) در ۱۴۰۰ سال پیش فریاد می زد امروز همان شعار “هیهات من الذله” را از زبان مسلمانان و غیر مسلمانان جاری است.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: اگر قیام اباعبدالله (ع) تحریف می شد امروز هیچ اثری از کربلا نبود.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس افزوذ: کمیته امداد حضرت امام(ره) ۴۰۰ دانش آموز را در رودسر تحت پوشش دارد و این دانش آموزان برای تحصیل در فضای مجازی نیازمند به ابزار هستند و از مردم می خواهم در حد توان کمک کنند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: جشن عاطفه ها هر سال با عظمت برگزار می شد اما امسال به خاطر بیماری محدود شد پس مردم بیشتر به این موضوع بپردازند.

وی در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، گفت: دشمنان از همان روزهای اول رسالت پیامبر(ص) به او هجمه های زیادی وارد کردند اما راه به جایی نبردند.

امام جمعه رودسر افزود: اکنون این جاهلان زمانه چه محاسبه ای کرده اند که فکر می کنند می توانند نور آخرین رسول خدا را خاموش کنند.

وی بیان کرد: بنا به روشنگری رهبر انقلاب نقشه اصلی این است که اذهان ملت ها را از توطئه های رژیم صهیونیستی و اربابش آمریکا منحرف کنند تا اسلام ناب محمدی را تحت الشعاع قرار دهند.

امام جمعه رودسر ادامه داد: نخست وزیر فرانسه می گوید آزادی بیان و عقیده است اما آزادی بیان بهانه ای بیش نیست پس چطور دختران محجبه را برای ورود به مدارس محدود می کنند.

وی با بیان اینکه حداقل انتظار ما از وزارت امور خارجه احضار سفیر فرانسه است، گفت: این ها همان کشورهایی هستند که با آن ها برجام را امضا کردید و الان در به در منتظر آن ها هستید تا آن را اجرا کنند با اینکه رهبر انقلاب بارها تأکید کردند که همه مسائل کشور را به خارج پیوند نزنید.

حجت الاسلام روحانی گفت: امروز اسلام و نام “محمد” (ص) در همه جای عالم تلألؤ دارد و این نور خاموش نمی شود اگرچه کافران و مشرکان نخواهند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت معیشتی مردم، گفت: آقایان مسئول با این همه گرانی و افزایش قیمت ها چه جوابی به مردم بدهیم، افزایش قیمت ها ساعتی و دقیقه ای شده آیا همه به خاطر تحریم است؟!

امام جمعه رودسر تصریح کرد: مردم فهمیدند برخی از مسئولان که بر مسند قدرت تکیه دادند بی عرضه اند تما تذکر می دهم که بدانید ملت با مسئولانی که به داد آنان نمی رسند به موقع تسویه حساب سیاسی خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام شمس الدین: امارات و هر کشوری که پایگاه نظامی در اختیار رژیم صهیونیستی بگذارد، هدف خط مقاومت می شود

امام جمعه بندرانزلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک هفته تعاون که در حال سپری شدن است، اظهار کرد: در قانون اساسی یک رکن اقتصاد کشور بر دوش تعاونی‌ها قرار گرفته اما متاسفاته مورد توجه قرار نگرفته، در حالیکه اگر مورد توجه قرار میگرفت خیلی از معضلات و مشکلات مردم در زمینه‌های اشتغال، درآمد، تولید و … حل می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: در گزارشی که وزیر محترم تعاون و رفاه از اقدامات انجام شده برای ائمه جمعه ارسال کرده، مواردی مطرح شده که نمیدانیم در شهرستان محقق شده یا نه که اگر نشده باید انجام شود؛ در این گزارش بودجه‌ای برای توانمندسازی تعاونی‌ها قرار داده‌ شده که اگر اختصاص داده نشده، باید در شهرستان دنبال شود تا این سهم تخصیص داده شده از این بودجه مربوطه جذب و استفاده شود.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که در شهرستان باید انجام شود اما نشده تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان است که سالهای گذشته در بعضی از شهرستان‌ها انجام شده اما تاکنون در بندرانزلی محقق نشده؛ این مسئله می تواند در وضع معیشت و اقتصاد عمومی مردم که سهامداران این تعاونی هستند خیلی موثر باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین بیان کرد: مورد دیگر این است خط اعتباری برای صدور ضمانتنامه‌های بدون وثیقه قرار داده‌اند که باید از این فرصت در شهرستان برای توسعه اشتغال استفاده شود.

 

خطیب جمعه بندرانزلی اظهار نمود: کار دیگری که در کشور انجام شده اما در شهرستان شاهد فعالیتش نبودیم، فعال سازی صندوق تامین مالی خرد تضمین شده است؛ هر خانواده‌ای مقداری سرمایه دارد و برای اینکه ارزش پولشان پائین نیاید و بتوانند بر تورم فائق بیایند یک روز دنبال دلار یک روز دنبال سکه یک روز دنبال ماشین می‌روند و حاصل آن جز اینکه اوضاع بازار را خراب تر کند نیست، این صندوق تاسیس شده تا این سرمایه های خرد جذب و با تضمین دولت با آن فعالیت‌های اقتصادی شود که قطعا در اقتصاد کشور اثر گذار خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: بودجه‌هایی برای کمک به تعاونی‌ها برای مقابله با کرونا تخصیص داده شده که بنابر برخی گزارشات واصله در شهرستان این مورد نیز در بعضی از بخش‌ها علیرغم پیگیری محقق نشده که امیدواریم دنبال شود.

 

امام جمعه بندرانزلی در ادامه به بحث تعاونی‌های صیادی و پره های شهرستان که مشکلات خاص خودشان را دارند اشاره و تصریح کرد: در آستانه فصل صید هستیم و سال گذشته هم صیادان هه لحاظ جوی هم به لحاظ کرونا نتوانسته‌اند صید مطلوبی داشته باشند و حتی بعضی‌ها نتوانستند هزینه‌هایشان را سر به سر کنند که امیدواریم این موارد با پیگیری مسئولین محقق شود تا این تعاونی ها و پره‌ها بتوانند صید مناسبی داشته باشند و با توانمندسازی مشکلاتشان حل شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در ادامه به اهانت‌هایی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم شد اشاره و اظهار کرد: پس از فرانسه و سوئد که قرآن را آتش زدند، در اتریش رهبر حزب افراطی راستگرای آزادی اظهارات سخیفی کرده و خطاب به بعضی از طرفدارانش گفته از ویروس کرونا نمی ترسم، قرآن خطرناک تر از کروناست؛ ما به او حق می‌دهیم او خوب فهمیده، در قران آمده “قرآن برای کفار خسارت است” کرونا جانشان را میگیرد اما اهانت به قرآن و عدم تبعیت از قرآن دنیا و آخرتشان را تباه می‌کند.

 

خطیب جمعه بندرانزلی افزود: این اهانت هایی که هم به ساحت مقدس پیامبر(ص) و هم قران کریم انجام شده متداول است، از کتاب آیات شیطانی که آن مرتد نوشت و مقابله ای که امام کرد و چه این اقدامات اخیر؛ بیانیه‌ای که مقام معظم رهبری دادند در محکومیت این مسئله، ضمن اینکه بهانه آزادی بیان را مردود و غلط و عوام فریبانه بیان کردند، در فرازی فرمودند ” این حرکت در این برهه‌ی زمانی میتواند، نیز به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند “، خط اصلی اینجاست و نباید از آن قافل شد، این خباثت‌ها و اهانت‌ها برای پوشاندن جنایت‌های دیگری که در منطقه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال انجام است صورت می‌پذیرد.

 

وب به تصریح شرایط منطقه پرداخت و اظهار کرد: درهفته های اخیر یکی از اتفاقاتی که در منطقه رخ داد علنی شدن روابط امارات با رژیم غاصب صهیونیستی بود؛ آنها با هم روابط داشتند اما اینکه در این برهه زمانی این روابط را علنی کنند آنهم منطقه ای مثل خیلج فارس و کنار جمهوری اسلامی با تحرکاتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند این یک نقشه بسیار حساس شوم و خطرناکی است که دنبال می کنند و به این معنا نیست که محقق خواهد شد.

 

امام جمعه بندرانزلی افزود: پس از علنی شدن این روابط که حالا میخواهند بقیه کشورهای مرتجع عربی را هم به این وادی وارد کنند، یکی از کارهایی بسیار خطرناکی که دارند انجام مید

 

هند این است که در قالب پیمان امنیتی با امارات می‌خواهند پایگاه نظامی در اختیار رژیم صهیونیستی بگذارند، یعنی میخواهند به آن رژیم خبیث، جنایتکار، کودک کش که منشا همه فسادها و پلیدی های عالم است پایگاه نظامی بدهند، رژیم صهیونیستی که سالهاست میخواهد بیاید در کنار جمهوری اسلامی پایگاه بزند، یک مدتی کردستان عراق را هدف قرار گرفته بود که آنجا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقشه‌هایشان را نقش بر آب کرد و امروز از طریق امارات و برقراری این روابط با امارات میخواهد به این خواسته دست پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین تصریح کرد: باید اماراتی‌ها و هر کشوری که در این حوزه وارد می‌شود و پیمانی منعقد می‌کند بداند، خودش و کشورش و پایگاهی که در اختیار رژیم صهیونیستی داده به عنوان اهداف خط مقاومت است.

خطیب جمعه بندرانزلی خاطر نشان کرد: علیرغم همه تحرکاتی که آمریکایی‌ها در منطقه انجام می‌دهند و به خیال خودشان دارند حاشیه امنی درست می کنند تا با جمهوری اسلامی مقابله کنند دو اتفاق خوب در منطقه افتاده است؛ یکی اجلاس تمام گروه‌های فلسطینی در لبنان است‌ تا دشمنان بفهمند خط مقاومت هیچ نگرانی ندارد و هرجایی که بخواهد کارش را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: از جمله توافقات این اجلاس این است که همگان توافق کردند به جای تداوم روند خط سازش توسط برخی گروه‌ها همگان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی توافق و وحدت نظر پیدا کردند و همه هم پیمان و مصمم شده‌اند تا قدس شریف را آزاد کنند.

امام جمعه بندرانزلی اظهار کرد: اتفاق دوم، دیدار آقای اسماعیل هنیه در لبنان با سید حسن نصرالله پس از ۲۸ سال است که ضمن تبادل نظر و هماهنگی‌های لازم موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه شد؛ ولذا آقای هنیه در اردوگاه فلسطینی‌ها در لبنان طی سخنرانی گفته که ما تا الان موشک هایمان ۱۵ کیلومتر برد داشت اما امروز به تلاویو و حیفا هم خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین بیان کرد: در عین حال نکته مهمی که وجود دارد این است که این دیدار طرف سومی هم دارد که حضور ایران انقلابی و نیروی بدون مرز قدس است که بعد از شهادت سردار رشیدمان حاج قاسم سلمیانی توسط سردار قاآنی سایه به سایه اهداف و توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود و نقش بر آب خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه