رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا:

عضویت بیش از ۱۴۹ هزار نفر در تعاونی های آستارا

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا به فعالیت ۳۳۸ تعاونی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۴۹ هزار و ۸۴۶ نفر از شهروندان آستارایی در این تعاونی ها عضو هستند.

عضویت بیش از ۱۴۹ هزار نفر در تعاونی های آستارا

به گزارش ۸دی،«شهلا قاضی پور»  با بیان اینکه شعار امسال هفته تعاون«تعاونی ها جهان بهتری می سازند» است، اظهارداشت: غبارروبی مزار شهدا، حضور اعضای ستاد و تعاونگران در نماز جمعه، تجلیل از تعاونی های فعال بانوان در بخش صنایع دستی، برگزاری مسابقه ترویج فرهنگ تعاون بین تعاونگران، برپایی نمایشگاه صنایع دستی تعاونگران در ورودی شهر آستارا(سه راهی عنبران)، اهدای خون کارکنان اداره و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه تعاونگران با موضوعات آشنایی با قوانین تعاون و سبک زندگی سالم از جمله برنامه هایی بود که به همین مناسبت در آستارا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تعاون اثرگذارترین بخش اقتصاد کشور می باشد، تصریح کرد: اشاعه فرهنگ تعاون زمینه ساز توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا گفت: نگاه به بخش تعاون می تواند در راستای تحقق بخشیدن به شعار سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده و همچنین غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمنان تاثیرگذار باشد.

قاضی پور به فعالیت ۳۳۸ تعاونی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۱۴۹ هزار و ۸۴۶ نفر از شهروندان آستارایی با احتساب شرکت سهام عدالت، در این تعاونی ها عضو هستند.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۰۹ نفر در تعاونی های آستارا اشتغال دارند، تصریح کرد: این تعاونی ها در زمینه های تولیدی، خدماتی، توزیعی و حمل و نقل فعالیت دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا تشکیل تعاونی توسعه و عمران را یکی از اولویت های اداره تعاون آستارا در سال ۹۹ برشمرد و افزود: در این تعاونی باید نیم درصد از جمعیت کل شهرستان آستارا عضو شوند.

وی از شهروندان آستارایی خواست جهت عضویت در این تعاونی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه و عضو تعاونی توسعه و عمران آستارا شوند.

قاضی پور گفت: این تعاونی در راستای توسعه و عمران شهرستان آستارا در زمینه های اقتصادی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و … فعالیت خواهد کرد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه