امام جمعه تالش معارفه شد

حجت الاسلام نورزاد بعنوان امام جمعه جدید تالش معرفی شد.

امام جمعه تالش معارفه شد

به گزارش ۸دی،  مدیر شورای سیاستگزاری ائمه جمعه گیلان در آیین معارفه امام جمعه تالش گفت: نهاد نماز جمعه بسیار تاثیر گذاراست و ائمه جمعه باید با بهره گیری از این تریبون مشکلات مردم را به مسئولان و مسایل کشور و جهان را به مردم انتقال دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عادلی با اشاره به تاکید رهبرانقلاب در خصوص حضور جوانان در نماز جمعه افزود: شورای سیاستگزاری ائمه جمعه گیلان تلاش دارد با همکاری ائمه جمعه از مشارکت و هم اندیشی جوانان در این عرصه استفاده کند.
وی با بیان اینکه فعالیت همه ستادهای نماز جمعه در گیلان رصد می شود تصریح کرد: ائمه جمعه نماینده نظام از سوی رهبر معظم در شهرستان ها هستند و محوریت کار شان در بخش فرهنگی ، دینی،آموزشی وشورای فرهنگی عمومی و جبهه فرهنگی انقلاب است.
مدیر شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در پایان با قدردانی از تلاش های ۳ ساله حجت الاسلام و المسلمین نقدی امام جمعه سابق تالش حجت الاسلام و المسلمین نورزاد را بعنوان امام جمعه جدید تالش معرفی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه سابق تالش هم در این مراسم با قدردانی از مردم تالش در همراهی با نهاد نماز جمعه این شهرستان گفت: بی شک خدمت صادقانه برای مردم و تلاش در راه اعتلای فرهنگ و مسایل دینی همیشه ماندگاراست.
حجت الاسلام و المسلمین نورزاد امام جمعه جدید تالش هم در این مراسم گفت: مردم تالش در همه ی عرصه های حساس کشور با حضور حماسی و به موقع خود ثابت کردند با تبعیت از ولایت برای اجرا شدن اهداف انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه