امام جمعه لاهیجان:

حمایت رهبری از دولت ها حمایت از انتخاب مردم و قانون مداری است

امام جمعه لاهیجان گفت: حمایت رهبری از دولت ها حمایت از انتخاب مردم و قانون مداری با دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه است.

حمایت رهبری از دولت ها حمایت از انتخاب مردم و قانون مداری است

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام « سید جواد سلیمانی» در جلسه شورای اداری با موضوع تکریم و معارفه فرماندار لاهیجان که با حضور استاندار گیلان امروز( دوشنبه، ۱۰ شهریور) در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: حمایت رهبری از دولت ها یکی از پرتکرارترین سوالات در این ایام به‌ویژه هفته دولت است تاجایی که رهبری نسبت به مذاکرات خوش‌بین نبودند اما تا آخر ایستادند.

وی با اشاره به آشوب های بنزینی و اینکه  تنها کسی  که توانست آتش سهمگین را خاموش کند حمایت رهبری از تصمیم دولت به پشتوانه قوای مقننه و قضاییه بود، افزود: منطق حمایت منطق عجیبی است و حمایت رهبری از دولت ها حمایت از انتخاب مردم و قانون مداری با دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه است.

امام جمعه لاهیجان ادامه داد: منطق حمایت رهبری منطق حمایت از امنیت است و رهبری دوردست ها و دندان های تیز دشمنان را می بیند که با ایجاد فاصله درصدد ناامید کردن مردم از نطام هستند و ما معتقد هستیم این منطق در ابعاد کوچک تر رعایت شود.

وی با اشاره به وحدت و همراهی بین مسئولان شهرستان لاهیجان، افزود: مثلث نماینده، فرماندار و امام جمعه می تواند یک شهرستان را هدایت کنند و فرماندار باید فرماندار همه مردم باشد.

امام جمعه شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه تریبون امام جمعه تربیون مطالبه گری است، تصریح کرد: بیان واقعیت ها و نقد منصفانه از رسالت های این تریبون است و مشی ما ولایت فقیه است.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن دفاع از ثبات سیاسی و دوام مدیریت، گفت: مدیران در یک مدرسه عالی سیاسی برای همه دوران تربیت شوند.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات ” اسماعیل میرغضنفری” قدردانی و “یونس محمودی” به عنوان فرماندار جدید شهرستان لاهیجان منصوب شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه