استاندار گیلان:

گام هایی اصولی برای تثبیت اشتغال کشاورزان با احداث سردهنه ها ، برداشته شد

استاندار گیلان گفت: با احداث سردهنه های کشاورزی، گام هایی اصولی برای تثبیت اشتغال کشاورزان منطقه برداشته شده است.

گام هایی اصولی برای تثبیت اشتغال کشاورزان با احداث سردهنه ها ، برداشته شد
به گزارش ۸دی،ارسلان زارع عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان شفت در گفت وگو با خبرنگاران؛ پروژه احداث سردهنه ها توسط آب منطقه ای را در راستای تثبیت اشتغال کشاورزان این خطه عنوان و اظهارداشت: با تلاش های صورت گرفته بالغ بر ۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان شفت با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان طی هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته و یا طی روزهای آتی افتتاح می‌شود.
وی به تلاش و مشارکت مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، فعالان بخش اقتصادی و کارآفرینان در جهت تحقق پروژه ها اشاره کرد و گفت: این پروژه ها می‌تواند زمینه فعالیت تولیدی و توسعه اشتغال را فراهم آورد.
 استاندار گیلان با بیان اینکه وجود ظرفیت ها و قابلیت‌های ارزشمند، شهرستان شفت را حائز اهمیت کرده، افزود: فرصت های خوبی در حوزه های گردشگری، کشاورزی و صنعت شفت وجود دارد اما به سبب انباشته شدن مشکلات طی سالیان گذشته، جزء ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور تلقی شده است.
وی افزود: کوشش می کنیم تا با تزریق اعتبارات بیشتر و پیگیری از طریق کارگروه ویژه که با این موضوع تشکیل شده، بخش هایی از مشکلات را برطرف کنیم.
 زارع افزود: بنای ما بر این است تا درخصوص طرح‌هایی که امکانپذیر است علاوه بر اعتبارات استانی از ردیف های ملی نیز بهره بگیریم.
استاندار گیلان ابراز امیدواری کرد که در فضای همدلی، وحدت، انسجام و مشارکت و حمایت خوب مردمی زمینه ساز توفیقات بیشتر برای آحاد جامعه باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه