مدیرعامل هلال احمر گیلان عنوان کرد:

بهره برداری از ۲۰۰ خانه هلال در هفته دولت در گیلان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت ۱۹۴ خانه هلال در استان از بهره برداری و افتتاح ۲۰۰ خانه دیگر در هفته دولت خبر داد.

بهره برداری از ۲۰۰ خانه هلال در هفته دولت در گیلان

به گزارش ۸دی،سیاوش غلامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه‌های هلال در راستای همگانی کردن آموزش‌ها، اظهارداشت: استان گیلان از این نظر در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۴ خانه هلال در استان گیلان فعال است، گفت: در هفته دولت امسال ۲۰۰ خانه هلال در سطح روستاهای استان گیلان بهره برداری خواهد است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: خانه‌های هلال در روستاها با هدف افزایش تاب آوری در جامعه راه اندازی شده و به دنبال همگانی کردن امداد رسانی در زمان بحران و حوادث قبل از حضور امدادگران است.

غلامی در ادامه با اشاره به حادثه خیز بودن استان گیلان و ضرورت توجه به این بخش تأکید کرد و افزود: تشکیل خبرنگار بحران و برگزاری دوره آموزشی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان بوده است.

وی با بیان اینکه نخستین خانه هلال مطبوعات کشور در استان گیلان راه اندازی می‌شود، تأکید کرد: خبرنگاران از جنس امداد گران هستند و در شرایط سخت و حوادث جان خود را به خطر می‌اندازند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه