کمیته‌ای برای رسیدگی به ایرادات رتبه‌بندی معلمان تشکیل می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از طرح سوال نمایندگان از «حاجی میرزایی» در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: مقرر شد کمیته‌ای برای رسیدگی به ایرادات نظام رتبه بندی معلمان تشکیل شود.

کمیته‌ای برای رسیدگی به ایرادات رتبه‌بندی معلمان تشکیل می‌شود

به گزارش ۸دی،احمدحسین فلاحی ضمن تشریح نشست امروز (یکشنبه) کمیسیون متبوعش، گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و به سوال نمایندگان از وزیر در کمیسیون اختصاص داشت.

وی افزود: سوال نخست از جانب ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در خصوص رتبه بندی و مشکلات دانشگاه فرهنگیان بود که با پاسخ وزیر همراه بود.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جبار کوچکی نژاد نماینده رشت سوال بعدی را در نشست امروز از وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد که سوال او در خصوص آزمون نهضتی‌ها بود؛ وی نیز از پاسخ وزیر قانع شد.

فلاحی افزود: رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و محمد حسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب نیز در خصوص نظام رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و مشکلات مدارس غیر دولتی سئوالاتی را مطرح کردند که وزیر به این سئوالات نیز پاسخ قانع کننده داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: سوال بعدی را علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل مطرح کرد که این سوال در خصوص رتبه بندی معلمان بود و او از پاسخ وزیر قانع نشد و نماینده سوال کننده بر ارائه لایحه رتبه بندی به مجلس تأکید کرد و مقرر شد کمیته‌ای برای رسیدگی به این سئوال در کمیسیون تشکیل شود.

وی بیان کرد: در این نشست مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش نیز توضیحات و مسائلی را در خصوص نیرو‌های نهضتی به وزیر آموزش و پرورش ارائه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه