رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت خبر داد:

بازارچه تخصصی حمایت از تولیدات خانگی در رشت ایجاد می شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت بر لزوم احداث بازارچه تخصصی حمایت از تولیدات خانگی در رشت تاکید کرد و از آماده سازی بستر لازم جهت ایجاد این نوع بازارچه ها خبر داد.

بازارچه تخصصی حمایت از تولیدات خانگی در رشت ایجاد می شود

به گزارش ۸دی،مرتضی عاطفی» در نشست هم‌اندیشی احداث بازارچه تخصصی حمایت از تولیدات خانگی امروز در سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت، بر استفاده از پتانسیل دستگاه های اجرایی استان برای ارائه خدمات مناسب به تولیدکنندگان این نوع مشاعل تاکید کرد.

وی با تاکید بر حمایت از محصولات خانگی و ایجاد بستر لازم برای فروش این نوع محصولات اظهارداشت: در شرایط اقتصادی امروز لازم است از تولید محصولات خانگی و فروش آن حمایت شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با بیان اینکه ایجاد این بازارچه‌ها با توانمندسازی بانوان، رونق اقتصاد خانواده را نیز به دنبال دارد تصریح کرد: مشاغل خانگی فرصتی برای رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل‌های جدید مبتنی بر خلاقیت، استعداد و کارآفرینی جوانان است که زمینه مشارکت آنان را در فعالیت‌های اقتصادی جامعه مهیا می‌سازد.

عاطفی نبود بازار فروش را یکی از مشکلات اساسی مشاغل خانگی عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی بازارچه‌های محصولات مشاغل خانگی کمکی به ایجاد بازار فروش برای دستاوردهای خانگی به‌ویژه دست‌سازه های بانوان است.

گفتنی است، در این نشست ضمن بررسی راهکارهای لازم جهت ایجاد بازارچه های فروش محصولات خانگی در راستای حمایت از مشاغل خانگی و درآمدزایی برای خانواده‌ها، مقرر شد، سازمان ساماندهی مشاغل شهری با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و دستگاه های ذیربط مکان‌هایی را جهت احداث شناسایی و آماده سازی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه