سرپرست روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان معرفی شد

طی حکمی از سوی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان مازیار شعبانی به عنوان سرپرست روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان معرفی شد.

سرپرست روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان معرفی شد

به گزارش ۸دی،طی حکمی از سوی محمد لطیفی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان ، مازیار شعبانی به عنوان سرپرست روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
” در طلیعه پنجمین دهه حیات مبارک و انسان ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و ۴۰ سالگی تشکل نورانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مسئولیتی سنگین به ما سپرده شده است. این مسئولیت خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش آموزانی مؤمن، فهیم، بصیر و انقلابی است و از سویی دیگر، بار این مسئولیت خطیر جز با همراهی خواهران و برادرانی مؤمن و مؤمنه، با روحیه جهادی و انقلابی به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

بی شک برنامه ریزی دقیق در این مجموعه با سابقه، جز با حضوری مؤثر در صحنه و متوقف به مشکلات، موانع و ظرفیت ها میسر نخواهد شد.
لذا با توجه به تجربه ارزشمند، همت بلند و روحیه خستگی ناپذیر که در شما مشهود است، حضرتعالی را به سمت سرپرست دفتر و روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان منصوب می نمایم.

گفتنی است پیش از این مهیار فتحی پور به مدت ۷ سال مسئولیت این حوزه را بر عهده داشت که با حکمی دیگر از سوی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به عنوان “مشاور رسانه ای و فضای مجازی” منصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه