نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با ۸دی:

“شهید انصاری” در شرایط مختلف در میدان عمل حضور داشت/ آمریکا کمترین اعتقادی به حقوق بشر ندارد

“محمدرضا احمدی سنگری” نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شهید انصاری در شرایط مختلف در میدان عمل حضور داشت، گفت: بیان مواضع شفاف و صریح استاندار شهید گیلان علیه گروهک های ضد انقلابی باعث کینه توزی دشمنان و ترور وی توسط منافقین شد.

“شهید انصاری” در شرایط مختلف در میدان عمل حضور داشت/ آمریکا کمترین اعتقادی به حقوق بشر ندارد

“محمدرضا احمدی سنگری” نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در گفتگو با هشت دی از شهید انصاری بعنوان استانداری انقلابی و ولایتمدار نام برد و اظهار کرد: شهید انصاری در شرایط مختلف در میدان عمل حضور داشت و در کنار سایر افراد انقلابی و حزب الهی و با تمام وجود در جهت عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب قد علم میکرد‌ و با تمام ظرفیت و داشته های خود حافظ حرمت خون شهدا بود.

وی با اشاره به اینکه شهید انصاری تنها استانداری است که به شهادت رسیده است درباره علل ترور وی توسط منافقین گفت: بیان مواضع شفاف و صریح شهید انصاری علیه گروهک های ضد انقلابی باعث کینه توزی منافقین و یکی ازدلایلی بود که باعث ترور و شهادت وی در خیابان لاکانی رشت شد.

ممنوعیت کامل هرگونه مذاکره با آمریکا

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز منافقین و در رأس آنها امریکا از جنگ سخت و سرد به جنگ نرم و نفوذ تغییر موضع داده اند افزود: مجلس یازدهم مجلسی کاملا انقلابی است که امریکا، منافقین و گروه های مربوط به آنان را به خوبی می شناسد‌.

احمدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره دشمنی با امریکا ادامه داد: بر این اساس رئیس مجلس محمدباقر قالیباف نیز از آمریکا بعنوان دشمن رسمی و ذاتی نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرده و هرگونه مذاکره با آمریکا به طور کل ممنوع است.

وی تصریح کرد: آقایونی که چشم امید به مذاکره با آمریکا داشتند دیدند که رهبرمعظم انقلاب، نمایندگان مجلس یازدهم و قوه قضاییه هیچگونه تمایلی برای مذاکره با امریکا ندارند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به فرمایش امام راحل که تا زمانی که انقلاب وجود دارد فتنه در اشکال مختلف ظاهر می شود گفت: پس از گذشت جنگ سرد، ۸سال جنگ تحمیلی، ترور های شخصیت های نظامی و دانشمندان هسته‌ای و…در این برهه از تاریخ انقلاب ایران با جنگ نرم بویژه تحریم های اقتصادی مواجه هستیم.

آمریکا کمترین اعتقادی به حقوق بشر ندارد

وی در ادامه بیان کرد: آمریکا به تنها چیزی که اعتقاد ندارد حقوق بشر است و تنها به فکر منافع خود است و با زور، چپاول، غارت گیری و ظلم در پی منافع خود اقدام میکند‌.

احمدی با بیان اینکه حقوق بشر امریکا تنها یک واژه تزییتی و توخالی است ادامه داد: ظلم و چپاول امریکا نه تنها نسبت به ایران و دیگر کشورهای جهان است بلکه نارضایتی و تظاهرات شهروندان امریکایی و مقابله دولت امریکا با سلاح گرم و سرد در مقابل شهروندان خود نشان دهنده بی مصرف بودن حقوق بشر امریکایی است.

نماینده مردم رشت در یازدهمین مجلس شورای اسلامی از فلسطین و یمن و از سویی ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی بعنوان نمونه بارزی از حقوق به اصطلاح بشر آمریکایی یاد کرد و افزود: با شهادت سردار قاسم سلیمانی جبهه مقاومت وارد میدان شد و جواب محکمی به امریکا داد و خود امریکا باعث شد که همین جبهه مقاومت تا نابودی امریکا و اسراییل در میدان پر قدرت حضور داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه