جان باختن ۳ سرنشین یک پراید در تصادف آزادراه رشت – قزوین

سرپرست پلیس راه گیلان از برخورد پراید با وانت نیسان و جان‌باختن ۳ تن در آزاد راه رشت-قزوین خبر داد.

جان باختن ۳ سرنشین یک پراید در تصادف آزادراه رشت – قزوین

به گزارش ۸دی، سرهنگ جاور صفاری، سرپرست پلیس راه استان گیلان گفت: در برخورد یک خودروی پراید با یک خودرو وانت نیسان ۳ نفر در آزادراه رشت – قزوین جان باختند و ۲ نفر مجروح شدند.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در آزادراه رشت – قزوین، ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست پلیس راه گیلان اظهار داشت: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید که در آزادراه رشت – قزوین بعد از پل خرشک در حال حرکت بوده با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده است.

سرهنگ صفاری ادامه داد: در این حادثه ۳ سرنشین ۲، ۲۷ و ۳۳ ساله سواری پراید در صحنه تصادف فوت و راننده ۳۲ ساله و سرنشین ۳۵ ساله دیگر این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

او بیان کرد: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی سواری پراید اعلام شده است.

سرپرست پلیس راه گیلان تصریح کرد: برابر ماده ۱۸۰ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی رانندگان باید در هر حال توجه کافی به مقابل خود داشته باشند چرا که وسیله نقلیه جلویی امکان دارد به هر دلیلی و در هر لحظه‌ای از سرعت خود بکاهد، متوقف شود یا تغییر مسیر دهد، لذا در صورت عدم توجه به جلو احتمال حادثه افزایش پیدا می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه