استاندار گیلان:

شهید رئیسی در فرصت کوتاهی منشأ خدمات زیادی شد

استاندار گیلان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در فرصت کوتاهی منشأ خدمات زیادی شد، گفت: تکمیل آزادراه قزوین – رشت به دستور رئیس‌جمهور شهید تکمیل و افتتاح شد و با دستور او دو رودخانه مهم شهر رشت در حال احیا است.

شهید رئیسی در فرصت کوتاهی منشأ خدمات زیادی شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید ایران در میدان شهرداری رشت با بیان اینکه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خستگی‌ناپذیر بود، اطهار کرد: شهید رئیسی با تمام وجود مردم را دوست داشت.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی در مردم‌داری و خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم شهید رئیسی الگو بود، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در فرصت کوتاهی منشأ خدمات زیادی شد.

 استاندار گیلان با بیان اینکه اخلاق و رفتار ایشان در جان ما نفوذ و تأثیر گذاشته است، تصریح کرد: ما در گیلان منتظر سفر آیت‌الله شهید رئیسی بودیم.

 عباسی با بیان اینکه مردم گیلان خدمات آیت‌الله رئیسی را فراموش نمی‌کنند، افزود: تکمیل آزادراه قزوین – رشت و راه‌آهن به دستور رئیس‌جمهور تکمیل و افتتاح شد.

 وی با بیان اینکه قول دادیم و می‌دهیم که در برای شادی روح رئیس‌جمهور هیچ خللی در انجام کارها صورت نگیرد، گفت: احیای کارخانه پوشش با دستور رئیس‌جمهور شهید صورت گرفت.

 استاندار گیلان افزود: نرخ بیکاری در ابتدای دولت ۹ درصد بود که در حال حاضر به ۷ درصد رسیده است.

 وی با بیان اینکه در لندفیل سراوان ۸۵ درصد پیشرفت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: با دستور رئیس‌جمهور شهید دو رودخانه مهم شهر رشت در حال احیا است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه