امام جمعه آستارا در گفتگو با «هشت‌دی»:

آیت‌الله رئیسی آثار شایسته‌ای به یادگار گذاشت

امام جمعه آستارا با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی آثار شایسته‌ای به یادگار گذاشت، گفت: مکتبی که خدمت در آن عبادت و شهادت در آن سعادت است با رفتن یک خادم مؤمن و خدمتگزار دچار اختلال نخواهد شد.

آیت‌الله رئیسی آثار شایسته‌ای به یادگار گذاشت

حجت‌الاسلام محمد‌جواد باقری ارومی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: ایشان به عنوان یک مدیر انقلابی، جهادی و خستگی‌ناپذیر برای تمام مسئولان و همه کسانی که سودای خدمت به کشور و انقلاب اسلامی را دارند الگو و نمونه است.

وی گفت: اگر ما وصف شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی را شنیده بودیم؛ خداوند با گردش دوباره ایام این بار وجود آن شهیدان خادم و بزرگوار را در زمانه ما در شخصیت آیت‌الله رئیسی به ما نشان داد تا نسل جدید ما با این الگوها آشنا شوند.

امام جمعه آستارا تصریح کرد: ایشان در هر جایی که عهده‌دار مسئولیت و وظیفه‌ای شدند بدون سستی و کوتاهی با سرعت و کیفیت، خدمات بسیار شایسته‌ای را ارائه کردند و آثار خوبی از خودشان به یادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام باقری ارومی ادامه داد: در دوران تولیت آستان قدس رضوی، خدمات ارزنده‌ای به زائران امام رضا (ع) و به ساکنان و مجاوران امام رئوف ارائه دادند و علاوه بر خدمات گسترده عمرانی و زیرساختی مثل توسعه زائرسراها و به کارگیری سرمایه‌های آستان قدس رضوی در امر تولید و اشتغال، خدمات فرهنگی ایشان از طریق راه‌اندازی کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌ها نیز باعث شد تا صدها هزار نفر زائر اولی به زیارت امام رضا (ع) مشرف شوند و مشتاقان خادمی امام رضا (ع) از شهرهای دور و نزدیک توفیق خادمی آن حضرت را پیدا کنند.

وی به دوران حضور آیت‌الله رییسی در قوه قضاییه اشاره و عنوان کرد: آن دوران یادآور مبارزه با فساد و اصلاح دستگاه قضایی کشور می‌باشد که بدون تعارف بسیاری از قضات فاسد را از قوه قضاییه اخراج کردند و با توسعه خدمات الکترونیک قضایی و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها سعی در ایجاد رضایت عمومی و ارائه خدمات بهتر در امر قضاوت و اجرای عدالت داشتند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه آخرین خدمت ماندگار ایشان در دولت ناتمام سیزدهم بود، بیان کرد: رئیس دولتی که از ابتدای تشکیل آن آرام و قرار نداشت و هر هفته در میان مردم و در استان‌ها و شهرهای مختلف حضور پیدا می‌کرد و علاوه بر ایجاد دلگرمی، پیگیر حل مشکلات مردم و اتمام کارهای نیمه‌تمام بودند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی افزود: واکسیناسیون سراسری در دوران کرونا، آغاز طرح نهضت ملی مسکن، جراحی اقتصادی، ایجاد روابط عمیق و گسترده سیاسی و اقتصادی با کشورهای منطقه و دنیا و پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت از مهم ترین اقدامات ایشان در همین کمتر از سه سال ریاست جمهوری ایشان بود که یقینا آثار و برکات آن در آینده به خوبی آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مزد و پاداش این همه تلاش و مجاهدت که ریشه یافته از اخلاص و معنویت و مرهون حضرت امام رضا (ع) بود گفت: شهادت در روز ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) بود که این شخصیت محترم و مغتنم را با جمع خدمتگزار همراهش را مهمان امام رضا (ع) کرد و حسرت و افسوس را برای مردم ایران و مسلمانان جهان بر دل نهاد.

امام جمعه آستارا در پایان خاطرنشان کرد: بی شک تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری بوده است و مکتبی که خدمت در آن عبادت و شهادت در آن سعادت است با رفتن یک خادم مؤمن و خدمتگزار دچار اختلال نخواهد شد و خداوند رویش‌های جدید را جایگزین بندگان خوبش خواهد نمود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه