فرماندار صومعه سرا:

توجه به امورات جوانان باید در اولویت قرار گیرد

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه جوانان امروز جامعه ما نیازمند توجه بیشتر هستند، افزود: لازم است عرصه برای میدان داری و حضور جوانان و زمینه های لازم برای حضور فعال تر و بهره وری بیشتر جوانان فراهم شود.

توجه به امورات جوانان باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش ۸دی،سید جلال سیدمحمدی امروز ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه انتظار است امسال با عملکرد وسیع تر و بهتر بتوانیم خدمات بیشتری را در این حوزه ارائه دهیم، اظهار کرد: جوانان سرمایه های ارزشمند جامعه هستند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز جامعه ما نیازمند توجه بیشتر هستند، افزود: لازم است عرصه برای میدان داری و حضور جوانان و زمینه های لازم برای حضور فعال تر و بهره وری بیشتر جوانان فراهم شود.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد:واقعیت این است به هر میزان جوانان ما در جامعه فعال تر ظاهر شوند جامعه ما پویاتر و متحول تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه به هر میزان، شور و شوق جوانی در جامعه ما به نمایش گذاشته شود جامعه ای بانشاط تر خواهیم داشت، گفت: در صورتی که زمینه بالفعل شدن توانمندی های بالقوه جوانان بیشتر باشد جامعه مطمئنا به آینده امیدوارتر خواهد بود.

سیدمحمدی با بیان اینکه زمانی امید در جامعه افزایش پیدا می کند که برنامه درست و همه جانبه برای رشد و تعالی جوانان فراهم کنیم، گفت: حضور اکثر دستگاههای اجرایی در این ستاد نشان می دهد جوان امروز نیازمند رشد همه جانبه است.

وی با بیان اینکه آمار و ارقام و گزارش ها در این زمینه نشان می دهد اگرچه مشکلات متعددی وجود دارد اما با مدیریت بهتر می توان از کمترین امکانات و اعتبارات به بهترین شیوه و نحو استفاده کرد، تصریح کرد:جوانان ما نیازمندی ها بسیاری دارند و با چالش های مختلفی رو به رو هستند  باید در راستای رفع نیازها و دغدغه آنها گام برداریم.

سیدمحمدی با تاکید بر اینکه اشتغال، ازدواج و مسکن نیاز جوانان است، گفت: توجه به امورات جوانان باید در اولویت قرار گیرد و برای پاسخگویی به نیازهای جوانان باید برنامه مدون تری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش های صورت گرفته توسط دستگاههای مختلف در شهرستان در حوزه جوانان در خور توجه و تقدیر است، ابراز کرد: اعطای ۱۱میلیارد وام ازدواج به ۳۷۰نفر برای تنها یک شعبه در شهرستان در سال گذشته  قابل توجه است؛ این مهم نشان می دهد که نیازمندی ها به درستی درک شده و در راستای تحقق اهداف گام برداشته شده است.

فرماندار صومعه سرا ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته دستگاههای اجرایی و بانکها با بیان اینکه یکی از عرصه هایی که ما  شاهد مشارکت جوانان بودیم بحث بیماری کرونا بود، گفت: در روزهای نخست شاهد مشارکت ایثارگرانه جوانان در مقابله و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا بوده ایم .

وی حفظ و حراست و مشارکت در اداره بیمارستان، تشکیل گروههای جهادی در راستای ضدعفونی کردن اماکن، تشکیل گروههای متعدد در قالب بسیج،تهیه تجهیزات برای افراد و بیمارستان را از جمله فعالیت های جوانان در زمان بحران کرونا دانست و عنوان کرد: اجرای طرح مواسات نیز مملو از شور، شوق و اراده جوانان بود.

سیدمحمدی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا با همکاری همگان یکی از شهرستانهای فعال در اجرای طرح مواسات بوده است، گفت: در شهرستان صومعه سرا ۲میلیارد  به نیازمندان  آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا کمک شده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان رفع موانع تولید و فعال سازی بنگاههای تولیدی در سال جهش تولید و ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: امیدست بتوانیم با تقویت و بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیتها در راستای امیدافزایی در جامعه گام برداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه