بررسی مشکلات و مسائل آموزش و پرورش گیلان با وزیر آموزش و پرورش + عکس

مجمع نمایندگان استان گیلان با محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفت و گو کردند.

بررسی مشکلات و مسائل آموزش و پرورش گیلان با وزیر آموزش و پرورش + عکس

به گزارش ۸دی، نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی  با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان به دیدار «محسن حاجی میرزایی»  وزیر آموزش و پرورش رفتند.

وزیر آموزش و پرورش در بخشی از سخنان خود با بیان این نکته که «هدف ما اعتلای جایگاه آموزش و پرورش است» گفت: «بدون تردید هیچ تحول مثبت و پایداری در کشور  بدون اتکا بر نظام آموزشی و تربیتی روزآمد و پیشرو اتفاق نخواهد افتاد. بنابر این آنچه آینده کشور را می‌سازد برنامه‌های آموزش و پرورش است. آنچه که باید در مجلس آینده و با همکاری یکدیگر پیش ببریم اعتلای جایگاه آموزش و پرورش است.»

 مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی از معلمان بابت حضور تحسین برانگیزشان در تداوم آموزش در ایام تعطیلی ناخواسته مدارس و اقدامات دولت تدبیر و امید و تلاش های وزیر آموزش و پرورش در توجه به وضع معیشت  فرهنگیان  تقدیر کرد و با اشاره به مهمترین مسایل و مشکلات آموزش و پرورش گیلان، خواستار تعامل و هم افزایی هرچه بیشتر مجلس و دولت در برطرف کردن مسایل آموزش و پرورش در سطوح کلان و منطقه ای شد.

اعضای مجمع نمایندگان گیلان نیز در سخنانی به تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستانی و نیروهای آموزشیار نهضت، فرسوده و قدیمی بودن ساختمانهای اداری و آموزشی، محرومیت فرهنگیان استان از امکانات رفاهی همچون استخر و سالن، اخذ تدابیر لازم جهت آغاز هرچه باشکوهتر و قوی تر سال تحصیلی پیش رو، نظام رتبه بندی معلمان، فرسودگی کانکس ها و امکانات آموزشی در مناطق عشایری، مشکلات پیامد ادغام معاونت پژوهش با معاونت پشتیبانی، توجه به مشکلات بازنشستگان آموزش و پرورش و دریافت اعتبار از صندوق توسعه ملی برای بیمه بیکاری مدارس غیردولتی پرداختند و نسبت به وضع یا اصلاح قوانین جهت برطرف کردن آنها اعلام آمادگی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه