دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان در گفتگو با ۸دی:

گروه های جهادی در پایان شیوع کرونا به سرعت فراموش شدند!

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان، گفت: گروه های جهادی گمنام هستند و برای رضای خدا به وسط میدان آمدند نه برای تقدیر و تشکر و مزد گرفتن! اما این مسئله درست نیست که در پایان شیوع کرونا به سرعت فراموش شوند.

گروه های جهادی در پایان شیوع کرونا به سرعت فراموش شدند!

حجت الاسلام پوریوسفی در گفتگو با خبرنگار هشت دی پیرامون انتقادات از انتخاب گزینشی فعالان عرصه مقابله با کرونا و بی توجهی به اقدامات مهم و مؤثر گروه های جهادی، اظهار کرد: اصل تقدیر و تشکر و فرهنگ قدردانی را خیلی می پسندم و از ادارات و فرمانداری تشکر می کنم که اصل تقدیر و قدردانی را انجام دادند اما در این امر کم سلیقگی و بی توجهی انجام دادند البته ما با حسن ظن به ماجرا نگاه می کنیم.

وی ادامه داد: گروه های جهادی ۳ ماه مداوم کوچه به کوچه پای کار مردم بودند اما دور از لطف بود که همه گروه های جهادی دیده نشوند و در این جلسه فقط سمن ها بیشتر دیده شدند البته منظور ما خود سمن ها نیستند آنها هم از گروه های زحمتکش کشور هستند؛ مسئله این بی توجهی و نادیده گرفته شدن تلاش گروه های جهادی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان ادامه داد: هدف ما نحوه دعوت فرماندار رشت است، دوستان جهادی ما منتظر دعوت یا تقدیر نیستند یا اینکه بگویند چرا از ما تقدیر نشده و بدنبال این نیستند که از آن ها دعوت شود تا در مراسم حضور پیدا کنند اینها گمنام هستند و برای رضای خدا به وسط میدان آمدند نه برای تقدیر و تشکر و مزد گرفتن! اما این مسئله درست نیست که در پایان شیوع کرونا به سرعت فراموش شوند.

نباید با یک اقدام اشتباه موجب اختلاف گروه های جهادی و سمن ها شد

وی گفت: همایش و جلساتی برگزار می شود و گروه ها و سمن هایی مطرح می شوند که در یک ماه و دو ماه خیلی در فضای سخت بیمارستانی نبودند؛ اگر قرار به تقدیر و تشکر است همه گروه های جهادی و سمن ها را با هم دعوت کنند که این خود موجب وفاق، برادری، دوستی، برادری و الفت بین گروه های جهادی و سمن ها ایجاد می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان، خاطرنشان کرد: این دعوت فرماندار بیشتر موجب جدایی شد و از این ناراحت هستیم که ۳ ماه تلاش کردیم و در کنار هم با توکل به خدا کرونا را شکست می دهیم اما یک اقدام اشتباه باعث اختلاف بین گروه های جهادی و سمن ها شد که با یک عذر خواهی و یک نامه عمومی فرمانداری می توانند این موضوع را به سلامت و عافیت برسانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه