آیت الله فلاحتی در مراسم گرامیداشت امام راحل:

نسخه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پروسه عملی برای نجات ملت ها کارساز است

 نماینده ولی فقیه در گیلان، گفت: امام در اول انقلاب فرمودند ما انقلابیان را صادر می‌کنیم و امروز انقلاب به عنوان یک پروسه عملی برای نجات همه ملت ها نسخه پیچی می‌شود.

نسخه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پروسه عملی برای نجات ملت ها کارساز است

به گزارش خبرنگار ۸دی، آیت الله فلاحتی، امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: حضور جوانان نشان می دهد که مردم خوب ما پایبند راه امام هستند.

وی با اشاره به ۳هدف امام(ره) شامل سقوط رژیم شاهنشاهی در ایران، عنوان کرد: سقوط رژیم شاهنشاهی ابتدایی ترین هدف امام بود که اول خودسازی کرد و سپس توانست این پرچم را برافراشته کند‌.

 

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد اسطوره ستم شاهی را درهم شکست و افسانه ها را باطل کرد افزود: ۲۵۰۰سال سرزمین پاک ایران که مورد توجه انبیای تاریخ بشر بوده در دست شاهان نالایق و مردمی تحت ذلت و تحقیر بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تجربه ۴۰سال انقلاب را درس بزرگ برای مسئولین و همه طبقات جامعه دانست و با تاکید بر اینکه فقط باید رضای خدا را در نظر گرفت خاطر نشان کرد: در نظر گرفتن رضای خداوند آموزه امام خمینی (ره) به ما است.

وی افزود: امام به ملت ایران اندیشه ای جدید بر مبنای تفکر، اندیشه، قرآن، انبیاء و پیامبران معرفی کرد که امروز و پس از ۴۰ سال ستون های این انقلاب محکم است.

آیت الله فلاحتی پیشرفت توسعه، قدرت و فرهنگ اسلام را هدف دوم امام در این انقلاب دانست و گفت: امروز اندیشه امام راحل و مردم ایران به گونه ای شکل گرفته که این اندیشه، اندیشه ی دنیای بشر و حتی تفکر برخی از جامعه آمریکایی شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رجال های آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که این حرکت طوفانی مردم کشورشان متأثر از ملت ایران است ادامه داد: امام در اول انقلاب فرمودند ما انقلابیان را صادر می‌کنیم و امروز انقلاب به عنوان یک پروسه عملی برای نجات همه ملت ها نسخه پیچی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در ادامه تقرب انسان ها به خدا را هدف نهایی امام راحل عنوان کرد و افزود: این اهداف را امام (ره) تا زمان حیات و پس از ایشان رهبر انقلاب ادامه داده و این راه اکنون مسیر نورانی خود را طی می‌کند.

وی آثار این سه هدف شامل سقوط رژیم ۲۵۰۰ساله و شاهنشاهی، عزت والای مردم ایران، از بین رفتن خود ‌کم‌بینی و ضعف درون، از بین رفتن انزوای جهانی در سایه رژیم پهلوی و معرفی ملت قدرتمند عنوان کرد و ادامه داد: اکنون ریشه های انقلاب تمام بشر را در بر گرفته است‌.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه ایران با سرعت به سمت ابر قدرت شدن در حال حرکت است افزود: این مسئله نیاز به مطالعه‌، سخنرانی سخنرانان و تجزیه و تحلیل شدن دارد اما هم‌اکنون اندیشمندان اذعان دارند که ایران یک ابرقدرت بلامنازع است.

امام جمعه رشت افزود: ما پهباد آمریکا را زدیم، نفتمان را با بیش از ۵ نفتکش در پیش چشم آمریکایی ‌ها به مقصد رساندیم، امروز در قلب آمریکای لاتین جا پیدا کردیم و از ما به عنوان برادر یاد می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه