نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم:

فتح خرمشهر مصداق عینی، اقتدار فرهنگ دفاعی ایران اسلامی است

“محمدرضا احمدی”، نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم، گفت: فتح خرمشهر هویت و غرور ملی ایرانیان را احیا کرد و به عنوان مصداق عینی، اقتدار فرهنگ دفاعی ایران اسلامی معرفی شد.

فتح خرمشهر مصداق عینی، اقتدار فرهنگ دفاعی ایران اسلامی است

به گزارش ۸دی، محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در گفتگو با هشت دی با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر، یکی از مهم‌ترین و حماسی‌ترین عملیات رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است، اظهار کرد: در روز سوم خرداد حماسه بزرگ فتح خرمشهر شکل گرفت و تبدیل به یک نقطه اوج در روند دفاع مقدس شد.

وی افزود: روز سوم خرداد یعنی فتح خرمشهر، روند جنگ به نفع رزمندگان و جبهه ایران اسلامی تغییر پیدا کرد و به یکباره تکبر و غرور کاذب دشمن را فرو ریخت، لذا، سوم خرداد در تقویم ایرانیان، یک روز عادی نیست، بلکه یک غرور حماسی از تاریخ معاصر ایران است.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر در سوم خرداد، هویت و غرور ملی ایرانیان را احیا کرد و به عنوان یک مصداق عینی، اقتدار فرهنگ دفاعی ایران اسلامی شد، گفت: سوم خرداد، یعنی سالروز قدرت پوشالی دشمن را نابود کردن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت بلند و اتحاد جوانان ایرانی را به دنیا معرفی کردن است.

احمدی تصریح کرد: سوم خرداد ثابت کرد که جوانان ایران با تمام وجود و اعتقادات خود در راه حفظ ارزش ها و اصول انقلابی خود ایستاده اند.

وی ادامه داد: اینک با همان شعارها و همان ولایت مداری ها جوانان ما در دفاع از ولایت و انقلاب ایستاده اند و حتی فراتر از مرزهای ایران، در عراق و سوریه و هرجایی که رهبر معظم انقلاب، فرمانده کل قوا، امید مستضعفان جهان دستور دهند جان بر کف آماده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه