بانوی مسیحی در گفتگو با 8دی:

فلسفه “روز قدس” همه ادیان را به هم پیوند می زند/ متأسفم که سازمان های مدافع حقوق بشر در قبال کودک کشی اسرائیلی ها هم سکوت می کند

“آیلین میناسیان” بانوی مسیحی ساکن رشت با بیان اینکه فلسفه روز قدس از یک جهت می تواند یکی از بزرگترین روزهایی باشد که همه ادیان را به هم پیوند می زند، گفت: روز قدس روز آزادی همه ملت هاست تا از زیر سلطه زورگویان و ظالمان رهایی و آزاد شوند.

فلسفه “روز قدس” همه ادیان را به هم پیوند می زند/ متأسفم که سازمان های مدافع حقوق بشر در قبال کودک کشی اسرائیلی ها هم سکوت می کند

“آیلین میناسیان” بانوی مسیحی ساکن رشت در گفتگو با خبرنگار هشت دی در نام گذاری روز جهانی قدس، اظهار کرد: به نظر من دیدگاه امام در رابطه با انتخاب روز قدس در جهان اسلام و حتی ارتباط آن با سایر ادیان بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه فلسفه روز قدس از یک جهت می تواند یکی از بزرگترین روزهایی باشد که همه ادیان را به هم پیوند می زند، گفت: روز قدس روز آزادی همه ملت هاست تا از زیر سلطه زورگویان و ظالمان رهایی و آزاد شوند.

این بانوی مسیحی ادامه داد: امام خمینی یک روز جمعه را به عنوان روز قدس انتخاب کردند این در حالی است که روز جمعه نماد ظهور امام زمان(عج) است که روزی به اتفاق حضرت مسیح (ع) ظهور می کنند و پیوند بین اسلام و مسیحیت است.

میناسیان با ابراز تأسف از جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: متاسفانه شاهد کودک آزاری و مرگ کودکان و انسان های بی گناه توسط آنها هستیم و متأسفم که سازمان های مدافع حقوق بشر در قبال کودک کشی اسرائیلی ها هم سکوت می کند.

وی با بیان اینکه متاسفم که با نامردی می جنگند و با نامردی کشورها را بهم می ریزند، گفت: امیدوارم بزودی آزادی همه ملت ها از زیرسلطه ابرقدرت های دنیا را شاهد باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه