مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان:

روابط‌عمومی در راستای کمک به اثربخشی هر سازمان موثر است

حجت‌الاسلامد فرجی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای ارتباطات است، افزود: در سازمان‌های دولتی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع با توجه به هدف و ساختار، بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان است.

روابط‌عمومی در راستای کمک به اثربخشی هر سازمان موثر است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلامد حامد فرجی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روابط‌عمومی باید بر محور تفکرمداری، مشارکت‌مداری و اطلاع‌مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مؤثر باشد، اظهار داشت: روابط‌عمومی باید با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد و روابط‌عمومی ویترین و نماد هر سازمان، نهاد و تشکیلات است.

وی با بیان اینکه حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و این‌جاست که لزوم وجود روابط عمومی واقعی در ایستگاه‌های روابط عمومی نمایان می‌شود، تصریح کرد: در دنیای امروز که مرزهای ارتباطات شکسته شده و انسان به دنبال کشف راهکارهای مطلوب زیستن و نگرش جامع‌مدار است، آموزه‌های علمی ما را به کنکاش و توجه درباره وضعیت چگونگی تعامل و برخورد نمودن با مسایل رهنمون می‌سازد.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گیلان، خاطرنشان کرد: بی‌شک یک سازمان و یا یک اداره نمی‌تواند خود را جزیره‌ای بی‌ارتباط فرض نماید و از تکنولوژی و آورده‌های آن بی‌نیاز و با آن بیگانه باشد.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای ارتباطات است، افزود: در سازمان‌های دولتی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع با توجه به هدف و ساختار، بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه