توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان + تصاویر

سخنگوی ستاد اجرایی رزمایش مواسات با بیان اینکه پس از فرمایش رهبر انقلاب رزمایش بزرگ مواسات در گیلان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و دستگاه های حمایتی آغاز شد، گفت: در مرحله دوم این رزمایش همزمان با ولادت کریم اهل بیت(ع) ۵۵هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان + تصاویر

به گزارش ۸دی، دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مصلی رشت با توزیع همزمان ۵۵هزار بسته معیشتی در استان گیلان اجرا شد.

حجت الاسلام ولی عادلی، سخنگوی ستاد اجرایی رزمایش مواسات با بیان اینکه پس از فرمایش رهبر انقلاب رزمایش بزرگ مواسات در گیلان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و دستگاه های حمایتی آغاز شد اظهار کرد: قبل از آغاز رزمایش حدود ۴۶هزار بسته بین نیازمندان توزیع شد، در مرحله اول رزمایش نیز ۵۰هزار بسته معیشتی و امروز در مرحله دوم همزمان با ولادت کریم اهل بیت ۵۵هزار بسته دیگر توزیع می‌شود.

عادلی با اشاره به اینکه بخش عمده این هدایا توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هدیه شده است گفت: امیدواریم با این روال کمک مردم و خیرین در مرحله سوم و در روز عید فطر ۵۰هزار بسته معیشتی دیگر نیز توزیع شود.

سخنگوی ستاد اجرایی رزمایش مواسات در رابطه با راه های کمک کردن به این رزمایش افزود: شماره حسابی به نام رزمایش موجود است که از طریق صدا و سیما منتشر شده و مردم میتوانند از کمترین مبالغ تا بالاتر کمک کنند.

رشت

 

تالش

 

سیاهکل

فومن

 

شفت

لنگرود

آستارا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه