فرمانده سپاه صومعه سرا خبر داد:

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی تاپایان ماه رمضان در صومعه سرا

فرمانده سپاه صومعه سرا در دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی گفت: با همدلی و مواسات خیران و مسولان توزیع ۵ هزار بسته معیشتی تاپایان ماه رمضان در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی تاپایان ماه رمضان در صومعه سرا

به گزارش ۸دی،سرهنگ سید حسن حسینی در دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی، اظهارکرد: با همدلی و مواسات خیران و مسولان توزیع ۵ هزار بسته معیشتی تاپایان ماه رمضان در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون در دو مرحله بیش از ۲هزار ۶۰۰ بسته های حمایتی به ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان در اختیار افراد نیازمند خارج از پوشش نهادهای حمایتی قرار داده شد.

فرمانده سپاه صومعه سرا با اشاره به اینکه ۱۴۰۰بسته معیشتی امروز توزیع شده است، افزود: در طول ماه رمضان با کمک خیران اصناف وسایر نهادها سه مرحله دیگر توزیع بسته های حمایتی خواهیم داشت که در مجموع ارزش مالی این بسته ها یک میلیارد تومان خواهید شد.
وی در ادامه با قدردانی از همدلی مردم، خیران و مسوولین در اجرای این طرح افزود: توزیع این بسته ها در روستاها با محوریت ائمه جماعات و پایگاه های بسیج و دهیاری ها صورت می گیرد.

*توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان
همچنین امام جمعه شهرستان صومعه سرا هم در ادامه افزود:مردم و خیران در کنار مسئولان یکبار دیگر همدلی خود را به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری با تقدیر از مشارکت و همدلی همه خیران اصناف و مسوولان اظهارداشت: از ویژگی ماه رمضان توجه به افراد نیازمند است که این امر در شهرستان صومعه سرا به خوبی انجام می پذیرد.
وی افزود: در ایام ماه رمضان روزانه با همت گروه های جهادی و کمیته امداد ۴۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می شود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه