نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر:

چوکای ۴۰۰ میلیاردی را به قیمت ۳۰ میلیارد تومان به نسیه فروخته بودند!

نماینده تالش بزرگ گفت: کارخانه چوکا را که ۴۰۰ میلیارد تومان قیمتش بود را به قیمت ۳۰ میلیارد تومان آن هم به صورت نسیه فروخته بودند!

چوکای ۴۰۰ میلیاردی را به قیمت ۳۰ میلیارد تومان به نسیه فروخته بودند!

به گزارش ۸دی، محمود شکری درباره وضعیت چوکا اظهار کرد: مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی به من گفت اگر شما (در سال ۹۱) نیامده بودید از چوکا یک دانه آجر هم نمانده بود! چون دوستان ما چوکا را با قیمت ۵ میلیارد تومان نقد و ۲۵ میلیارد اقساط فروخته بودند! یعنی کارخانه‌ای که ۴۰۰ میلیارد تومان قیمتش بود را به قیمت ۳۰ میلیارد تومان آن هم به صورت نسیه فروخته بودند!

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال درباره وضعیت دیگ گم شده کارخانه چوکا نیز گفت: یکی از اتفاقات چوکا دیگ بخار بود که مربوط به تولید تخته چندلایه بود که یک کارخانه بی‌نظیر در این زمینه بود اما به دلیل همین دیگ بخار تعطیل شده بود.

شکری درباره دیگر اتفاقات عجیب کارخانه چوکا نیز گفت: در سال ۸۸، حدود ۴۰ میلیارد تومان برای نوسازی کارخانه اعتبار تخصیص پیدا کرده بود و این پول پرداخت شده بود اما با این ۴۰ میلیارد تومان تنها دستی بر سر و روی کارخانه کشیدند درحالی‌که با همان پول باید کل ماشین آلات نوسازی می‌شد.

وی تأکید کرد: اتفاقات رخ داده در کارخانه چوکا در گزارش‌های بازرسی آمده است.

نماینده تالش بزرگ ادامه داد: یکی دیگر اتفاقات کارخانه چوکا در قبل از سال ۹۱ این بود که سیم داخل کابل‌ها را پوست‌کنی کرده بودند و این سیم‌ها را به قیمت حدود ۴۰۰ میلیون تومان فروخته بودند. یا اینکه چوب درجه سه گرفته بودند و آن را در فاکتورها چوب درجه‌یک ثبت کرده بودند!

منبع: ماسال نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه