مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

شناسایی ظرفیت‌های فضای مجازی در بحران کرونا/ رسانه‌‌های استان خوش درخشیدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در بحران کروناویروس اصحاب رسانه گیلان در حوزه فضای مجازی و انتشار اخبار و گزارش‌ها بسیار مطلوب عمل کرده‌اند.

شناسایی ظرفیت‌های فضای مجازی در بحران کرونا/ رسانه‌‌های استان خوش درخشیدند

به گزارش هشت دی،«فیروز فاضلی» امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: گیلان در مقابله با بحران کروناویروس با اتحاد و هم‌دلی همگان در کشور خوش درخشید.

 وی  با بیان اینکه باور علمی، فلسفی و دینی سه باور مهم از نظر شهید مطهری در جامعه است گفت: در بحران کروناویروس این سه باور در جامعه هویدا بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقش باورهای دینی در کاهش استرس و اضطراب جامعه اشاره و بیان کرد: وجود باورهای دینی و اعتقادی در بحران‌ها سبب گسترش آرامش و کاهش استرس و اظطراب می‌شود.

فاضلی در ادامه به فعالیت اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، ایجاد آرامش وانتشار توصیه‌های بهداشتی پرداخت و تصریح کرد:در بحران کروناویروس اصحاب رسانه استان در حوزه فضای مجازی و انتشار اخبار و گزارش‌ها بسیار مطلوب عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع گسترده کرونا در گیلان شاهد فعالیت‌های گسترده بسیجیان، سپاه، نیروهای امنیتی، روحانیون، گروه‌های جهادی، کادر درمان و دیگر اقشار مردمی و دولتی بودیم، با هم‌دلی و همگامی این فعالین بود که توانستیم کرونا ویروس را مهار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت بالایی دارد که در بحران کروناویروس شناسایی شد اذعان کرد: با فعالیت در این بخش می‌توان بسیاری از فعالیت‌ها را سهل‌تر کرد.

وی با تاکید بر اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم اظهار کرد: در بحران کروناویروس با افزایش شبکه‌سازی در فضای مجازی و توسعه آن، در بحران‌ موفق‌تر عمل کردیم.کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به وابستگی دولت و ملت اشاره و تصریح کرد: یک دولت ضعیف با ملت قوی معنا ندارد و بالعکس دولت قوی با ملت ضعیف در جامعه مفهومی نداشته و هرگز در بحران‌ها موفق نمی‌شود، خوشبختانه در این بحران دولت و ملت هم‌پای هم و در کنار یکدیگر حماسه‌ای دیگر آفریدند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه