فرماندار صومعه‌سرا:

مردم نباید فرض کنند شرایط عادی شده است / تا پایان و بهبود وضعیت هیچگونه افزایش قیمتی نباید صورت گیرد

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ خانوار صومعه سرایی در نیمه شعبان امسال سبد معیشتی دریافت کردند، گفت: توزیع این بسته های غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان نیز در چندین مرحله استمرار دارد.

مردم نباید فرض کنند شرایط عادی شده است / تا پایان و بهبود وضعیت هیچگونه افزایش قیمتی نباید صورت گیرد

به گزارش ۸دی، سیدجلال سیدمحمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه مردم نباید فرض کنند شرایط عادی شده است، اظهار کرد: خطر همچنان وجود دارد؛ باید نگران بود و موارد بهداشتی را رعایت کرد.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد بودیم که میزان مراجعات به بیمارستان افزایش یافته است، افزود: توصیه می شود مراقبت های بهداشتی رعایت شود و از ترددهای غیرضرور پرهیز شود.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه با افزایش ترددها و حضور در تجمعات شاهد بروز اتفاقات ناگوار خواهیم بود، خاطرنشان کرد:از شهروندان درخواست می شود جهت حفظ سلامت جامعه و خود از ترددهای غیرضرور جلوگیری کنند.

وی به سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج)است.

سیدمحمدی با اشاره به توزیع ۱۲۰۰بسته معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا در شهرستان همزمان با نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج)، تصریح کرد: با کمک خیرین گمنام شهرستان، بازاریان و…توانستیم ۱۲۰۰بسته معیشتی را میان مستمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع کنیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات دهیاران، بخشداران، امام جمعه شهرستان، اتاق اصناف؛ صمت و… در این حرکت بزرگ، اضافه کرد:امیدست این حرکات در شهرستان بویژه در ماه رمضان استمرار داشته باشد.

سیدمحمدی  به حضور خیرین و تقویت نوع دوستی، همدلی میان مردم در شرایط مختلف اشاره کرد و افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط جامعه، تا پایان و بهبود وضعیت  هیچگونه افزایش قیمتی نباید صورت گیرد.

وی بر کنترل و نظارت بر افزایش قیمت ها و بازار تاکید کرد و گفت: تا سفید شدن وضعیت هیچگونه افزایش قیمتی در واحدهای خدماتی نخواهیم داشت.

سیدمحمدی  به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: لازم است با تلاش های اداره صمت ارزاق عمومی، مایحتاج عمومی، پروتئینی مورد نیاز  با توجه به افزایش تقاضا کالاهایی در این ماه تامین شود و کمبودی وجود نداشته باشد.

وی بر نظارت مستقیم بر بازاردر بحث بهداشتی طبق پروتکل بهداشتی و کنترل قیمت ها تاکید کرد و گفت: نظارت بر وضعیت بازار یکی از تاکیدات ما است.مردم باید کنترل بازار را لمس کنند.

سیدمحمدی با بیان اینکه ضروری است کیفیت نان در نانوایی ها بهبود یابد، ادامه داد: کیفیت نان در برخی از نانوایی ها مطلوب نیست با توجه به اینکه قوت غالب مردم نان است باید نان با کیفیت عرضه شود.

وی متذکر شد: در بحث نان لازم است کارگروه تشکیل شود.

فرماندار صومعه سرا در خاتمه به قیمت عرضه مرغ اشاره کرد و گفت: همه ملزم به رعایت و عرضه مرغ به قیمت اعلام شده هستند و با متخلفین به جد برخورد می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه