رئیس بنیاد مسکن ماسال:

تحقق ۱۲۷درصدی واحدهای بوم‌گردی/ شاخص صد درصدی اجرای طرح هادی در ماسال

رئیس بنیاد مسکن ماسال با بیان اینکه از کل سهمیه ۳۴۵ واحد بوم‌گردی مصوب شهرستانی تا امروزشاهد تحقق ۱۲۷ درصدی بوده‌ایم گفت: طرح هادی برای ۷۹ روستای بالای ۲۰ خانوار صددرصد انجام شده است.

تحقق ۱۲۷درصدی واحدهای بوم‌گردی/ شاخص صد درصدی اجرای طرح هادی در ماسال

به گزارش ۸دی،«سیدحسین محمدی» با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۱ فروردین ماه ۱۳۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل(ره) در ایجاد حساب۱۰۰ و تأسیس بنیادمسکن و همچنین فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن جوانان است.

وی تصریح کرد: امروز این مولود ارزشمند با طی کردن مراحل تکامل خود بسترساز خدماتی ارزشمند و راهگشا به‌ویژه در بخش تأمین مسکن نیازمندان و ارایه خدمت به روستاییان عزیز شده است.

رئیس  بنیاد مسکن ماسال با اشاره به اقدامات انجام شده بنیاد مسکن ماسال در سال ۹۸ گفت: طرح هادی برای ۷۹ روستای بالای ۲۰ خانوار صددرصد انجام شده که شاخص شهرستانی در این رابطه صددرصد است.

محمدی با بیان اینکه برای یکسال اخیر ۲۱ روستا جهت بازنگری اقدام شده که مرحله نقشه‌برداری به اتمام رسیده است تصریح کرد: خروج ۴۱۸ هکتار اراضی زراعی و باغی از طرح هادی روستایی با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان ماسال از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن در سال گذشته بوده است.

رییس بنیاد مسکن ماسال با بیان اینکه در این چهل سال در ۴۶ روستای این شهرستان طرح هادی اجرایی شده که شاخص شهرستانی در این راستا ۵۸درصد است خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر، طرح هادی در سه روستای وردم، تاسکوه و گرمسر با حجم تقریبی۱۳ هزار و ۷۲۷ متر مربع در مجموع هشت هزار و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های حوادثی شهرستان اظهار کرد: دیوار حائل روستای توت نساء به طول ۲۵متر و به ارتفاع پنج متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی صد درصدی اجرایی شده است.

محمدی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۵درصدی پل روستای دران، افزود: اجرای این پل با دهانه ۱۸متر و اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

رییس بنیاد مسکن ماسال گفت: در یکسال اخیر ۱۷۴ واحد روستایی و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و ۱۲واحد و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون ریال از تسهیلات قرض الحسنه و ۲۳واحد و با اعتباری بالغ بر هزار و ۸۴۰ میلیون ریال از تسهیلات کمک بلاعوض تکمیلی بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۳۰واحد مسکونی بهره‌مند از تسهیلات طرح ویژه به مرحله پایان کار رسیده و آماده بهره‌برداری شده‌اند تصریح کرد: در یکسال اخیر در حوزه حوادث مسکن روستایی بیش از چهار هزار و ۹۰۰مورد از منازل و املاک متقاضیان توسط کارشناسان این نهاد بازدید صورت گرفته است.

محمدی با اشاره به پروژه‌های بوم گردی خاطرنشان کرد: از کل سهمیه ۳۴۵واحد بوم‌گردی مصوب شهرستانی تا امروز ۱۳۸ واحد و تحقق ۱۲۷ درصدی داشته‌ایم.

رئیس بنیاد مسکن ماسال اظهار کرد: از کل سهمیه ۳۴۵ واحد بوم‌گردی مصوب استانی و حائز دریافت موافقت اصولی تا امروز ۴۲۸ واحد و تحقق ۱۲۴درصدی داشته‌ایم.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه