یادداشت/

رای بیش  از ۹۸ درصدی سندی محکم بر پشتوانه مردمی نظام

دوازدهم فروردین یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی است که مردم قاطعانه  به تفکر  سلطنتی و طاغوتی  “نه” گفته و با  شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه تاریخ ثبت کردند.

رای بیش  از ۹۸ درصدی سندی محکم بر پشتوانه مردمی نظام

به گزارش ۸دی، دوازدهم فروردین یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی است که مردم قاطعانه  به تفکر  سلطنتی و طاغوتی  “نه” گفته و با  شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه تاریخ ثبت کردند.

 تاریخی که همه پرسی مردمی را با حضور آزادانه مردم و با رأی ۹۸/۲ درصدی  ثبت کرد، همه پرسی که مردم قاطعانه  در مقابل زورگویان و قداره کشان قد علم کرده و اعلام کردند که باید مقابل  بدخواهان ثروت و عزت کشورشان مقابله شود،آنان اینگونه با انتخاب توحید در مقابل طاغوت، دنیا را متوجه خود نمودند چرا که مردمی بودن این انقلابِ تاریخی، سندی محکم و پشتوانه ای عظیم برای ایرانی شد که سالها مردمانش از به یغما بردن ثروت ملی شان توسط بیگانگان به تنگ آمده بودند.

رای  بیش  از ۹۸ درصدی مردم، خط بطلانی کشید بر همه رنجهایی که از نظام سلطنتی و موروثی دیده بودند و با نگاهی ایمانی و پشتوانه ای مردمی، گامی استوار با نگاهی متحد به آینده ای روشن برداشتند تا تاریخ را متحیر کند از این همه شگفتی که تا پیش از این در هیچ کجای تاریخ وجود نداشت.

 

نویسنده: حمیدرضا محمدی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه