مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

تولید بیش از ۱۰۶ هزار ماسک توسط جهادگران گیلانی/ ۶۵۳ واحد آموزشی توسط بسیج سازندگی گیلان گندزدایی شده است

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه تاکنون ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک توسط جهادگران تولید و در استان توزیع شده است گفت: رای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و تسریع در ارائه خدمات، سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ۶۵۳ واحد آموزشی استان را نیز تاکنون گندزدایی و ضدعفونی کرده است.

تولید بیش از ۱۰۶ هزار ماسک توسط جهادگران گیلانی/ ۶۵۳ واحد آموزشی توسط بسیج سازندگی گیلان گندزدایی شده است

به گزارش ۸دی، احمد ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران به فعالیت ۴۳ کارگاه اقتصاد مقاومتی در گیلان برای تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم اشاره کرد و اظهار داشت: جهادگران گیلانی به‌همراه جمعی از خیران نوع‌دوست این استان تاکنون ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک را تولید کرده و آنها را به‌طور رایگان بین مردم و دستگاه‌ها توزیع کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از توزیع ۵ هزار ماسک امروز در سراسر استان گیلان خبر داد و بیان کرد: ماسک‌های تولید شده جهت رفع نیازهای مردم و صنوف در اختیار مناطق مختلف شهرداری رشت، آرامستان‌ها و همچنین بین پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی گیلان توزیع شد.

وی به خدمات جهادی کارکنان سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اشاره و تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و تسریع در ارائه خدمات، سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ۶۵۳ واحد آموزشی استان را نیز تاکنون گندزدایی و ضدعفونی کرده است.

ابراهیمی با بیان اینکه ۱۰۰ گروه جهادی در گیلان اقدام به ضدعفونی کردن اماکن عمومی استان کرده‌اند خاطرنشان کرد: هزار و ۵۰۰ جهادگر تاکنون توانستند علاوه بر گندزدایی از ۸۶۲ نقطه از اماکن عمومی گیلان، بیش از ۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی میان مردم استان توزیع کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از خیران و بازاریان این استان خواست که برای کمک به مسئولان و خدمات دهی به مردم وارد میدان شوند و اظهار داشت: تأمین اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی مورد نیاز مردم گیلان و ریشه کن کردن ویروس کرونا نیازمند مشارکت خیران است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی گیلان نیز در جمع خبرنگاران از تولید ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک توسط دانشجویان بسیجی این استان خبر داد و عنوان کرد: دانشجویان بسیجی تاکنون موفق شدند هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، دستکش و الکل میان مردم توزیع کنند.

وحید خسرو مرادی از اقدامات فرهنگی این سازمان برای آگاه‌سازی مردم و مقابله با شیوع بیشتر کرونا ویروس خبر داد و بیان داشت: ۳ هزار و ۵۰۰ بروشور آموزشی و موشن گرافیک برای پیشگیری از بیماری کرونا تولید کردیم که تاکنون هزار و ۵۰۰ بروشور بین مردم گیلان توزیع شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه