پیام قدردانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله احمد پروایی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان پیام تشکر صادر کرد.

پیام قدردانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ۸دی،  در این پیام آمده است :

بسمه تعالی…..قال رسول اللّه‏ صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم :
مَن قامَ عَلى مَریضٍ یَوماً ولَیلَهً ، بَعَثَهُ اللّه‏ُ تَعالى مَعَ إبراهیمَ الخَلیلِ علیه‏السلام ، فَجازَ عَلَى الصِّراطِ کَالبَرقِ اللاّمِعِ .
پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم :
هر کس یک شبانه روز بیمارى را پرستارى کند، خداوند، او را همراه با ابراهیم خلیل، برمی انگیزد و به سان برقى پُر درخشش، از صراط می ‏گذرد.
ثواب الأعمال، صفحه ۳۴۱، حدیث ۱ عن ابن عبّاس، بحارالأنوار، جلد ۸۱ ، صفحه ۲۲۵ ، حدیث ۳۵، دانش نامه احادیث پزشکی : ۱ / ۱۸۰
این روزها  آنچه در خبرها و رسانه ها بیشتر به گوش می رسد و به چشم می خورد مجاهدت و تلاش های خالصانه پزشکان و پیرا پزشکان و پرستاران و مجموعه زحمت کشان عرصه بهداشت و درمان است که در واقع می توان این عزیزان زحمتکش را مدافعان عرصه سلامت کشور نام نهاد ، جا دارد اینجانب به عنوان خدمت گزار مردم شریف گیلان در مجلس خبرگان رهبری از همه زحمت کشان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان و زیر مجموعه های این دانشگاه اعم از پزشکان و پیرا پزشکان و پرستاران وهمه نیروهای بیمارستان ها وشبکه های بهداشت و درمان به ویژه از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان صمیمانه تقدیر وتشکر می کنم و امیدوارم که خداوند متعال درقبال  صبروجانفشانی و زحمات بی منّت این عزیزان، صحت و سلامت و خیر دنیا وآخرت به آنان مرحمت نماید.
ضمنا از همه مردم عزیز استان گیلان عاجزانه خواستارم تا با رعایت بهداشت فردی واجتماعی و پرهیز از حضور در مجامع عمومی تا حد امکان، در کنترل و رفع این میهمان ناخواسته (ویروس وآنفولانزای کرونا) نقش موثّرتری ایفاء نمایند.
به امید روزی که در همه دنیا، خصوصا کشور عزیزمان ایران اسلامی ، کرونا نباشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه