شکری: از طریق مراجع قانونی پیگیر احقاق حقوق مردم تالش خواهم بود

محمود شکری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اطمینان می‌دهم مانند همیشه امانت‌دار و پاسدار حقوق شما باشم و ان‌شاءالله از طریق مراجع قانونی پیگیر احقاق حقوق مردم تالش خواهم بود.

شکری: از طریق مراجع قانونی پیگیر احقاق حقوق مردم تالش خواهم بود

به گزارش ۸دی،  محمود شکری نماینده کنونی مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات موفق به راهیابی به مجلس یازدهم نشده است با صدور بیانیه ای نسبت به تخلفات انتخاباتی شکایت کرد، در این بیانیه آمده است:

بسمه‌تعالی

و اصبر و ما صبرک الا بالله و لا تحزن علیهم و لا تک فی ضیق مما یمکرون(النحل، آیه ۱۲۷)

مردم فهیم و قدرشناس شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال

حضور ارزشمند شما در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ باعزت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

از تک‌تک شما مردم عزیز سپاسگزارم و از خدای بزرگ برای همه شما طلب صحت و سلامتی دارم.

همچنین از همه رسانه‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی که زمینه‌های حضور مردم در انتخابات را فراهم کردند تشکر و قدردانی کرده و به همه آن‌ها خداقوت می‌گویم.

و در نهایت از فعالان ستاد انتخاباتی اینجانب به خصوص از جوانان، بزرگان، ریش‌سفیدان و زنان و مردانی که در روستاها و شهرها شبانه‌روز تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

مردم عزیز تالش! تک‌تک آرای شما امانتی در دست برگزارکنندگان انتخابات و به تعبیر رهبر معظم انقلاب آرای شما به معنای واقعی کلمه حقّ‌النّاس است و رعایت این حق واجب شرعی است.

متاسفم که بگویم در جریان انتخابات شاهد تخلفات آشکار از جمله خرید و فروش رای در سطح حوزه انتخابیه بودیم که انتخابات را به کام مردم تلخ کرد.

به شما اطمینان می‌دهم مانند همیشه امانت‌دار و پاسدار حقوق شما باشم و ان‌شاءالله از طریق مراجع قانونی پیگیر احقاق حقوق مردم تالش خواهم بود.

محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقا دیگه مردم با چه زبانی بگوین شمارا نمیخواهن و8سال شهر در حالت درجازدن بودبس هست برو پیکار زندگیتان تا مردم به زندگی عادی خود برسن
ناشناس در پاسخ به
ایشالله بر میگرده
در حاشیه