لزوم حضور در عرصه انتخابات و انتخاب درست/ مسئولان فشل را به خانه بفرستید!

همگان می دانند که حضور گسترده و حمایت همه جانبه مردم، رکن رکین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به چالش کشیدن آن دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی  را نسبت به تمامیت ارضی و هویت انقلابی ملت ایران گستاخ تر خواهد کرد.

لزوم حضور در عرصه انتخابات و انتخاب درست/ مسئولان فشل را به خانه بفرستید!

به گزارش ۸دی، در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس هستیم. انتخاباتی که تا دقایق دیگر آغاز خواهد شد و خروجی آن مجلسی قرار است در چله انقلابت شکیل شود که به معنای واقعی کلمه، عصاره ملت باشد.

مجلسی که قرار است ریل گذار یک دولت انقلابی و جوان باشد و کمک کند دولتی در سپهر سیاسی کشور طلوع کند که بر خلاف دولت پیرمردهای فعلی، جوانی و پویایی شاخصه اصلی آن باشد.

اما این بار هم باید شاهد کارشکنی عده ای باشیم که منافع خود را از روی کار آمدن مجلس مردمی و انقلابی می بینند و باید بسان مراحل گذشته، عمدا یا سهوا انقلاب را به چالش  بکشند و انتخاباتی که می تواند اوج بالندگی و مشروعیت و قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد را به ورطه سرافکندگی و تضعیف مشروعیت که همان مردمی بودن نطام است تبدیل کند.

همگان می دانند که حضور گسترده و حمایت همه جانبه مردم، رکن رکین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به چالش کشیدن آن دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی  را نسبت به تمامیت ارضی و هویت انقلابی ملت ایران گستاخ تر خواهد کرد.

اما در این مسیر منافق صفتانی که شمشیر از پشت می زنند با پلان‌های مختلف و با حمایت های همه جانبه سرویس های  جاسوسی خوش رقصی می کنند و دنبال دلسرد کردن مردم و کم اثر جلوه دادن حضور حماسی ملت پای صندوف های رأی و انتخاب افراد شایسته در طراز انقلابی هستند.

از سوی گرانی یک باره بنزین و شوک ناشی از گرانی و چند برابر شدن مایحتاج زندگی فشار را بر روی اقشار ضعیف و حامیان اصلی نظام افزایش داده، یا بعد از ثبت نام کاندیداها  و رد شدن صلاحیت برخی کاندیداها وحتی نمایندگان از سوی شورای محترم نگهبان به یکباره آنانی که طبق قانون از این روند و این حساسیت، باید خوشحال باشند به یکباره با اراجیف کوتاه و بلند خوراک برای رسانه‌های صیهونیستی، آمریکای و سعودی فراهم کردند تا ناجوانمردانه نظام را بعد از برگزاری چندین انتخابات سالم و آزاد به فرمایشی بودند و مهندسی شدن انتخابات محکوم کردند!

بهر حال به پاس خون سردار حاج قاسم سلیمانی آن سید و سالار شهیدان مدافعین حرم و همرزمانش آشتی دوباره ای بین عموم مردم ایجاد شد و مردمی که در زیر شوک ریز و درشت و بمباران ها و موج های منفی رسانه های غربی و ناکارآمدی دولت دست و پا می زدند را به یک باره به خود آورد. و تمامی توطئه آن را نقش بر آب کرد تا همگان ببیند که در دوره تبلیغات انتخاباتی نه تنها از شور هیجان ها کم نشده بلکه مردم مشتاق تر در ستاد های انتخاباتی حاضر شدند که این امر دوباره جریان “عبری، سعودی” را به فکر فرو برد که در آخرین لحظات هم توطئه جدیدی را علم کنند تا شاید از حضور گسترده ملت پای صندوق رأی جلوگیری کنند.

حال “کرونا” هم پازل جدیدی است که با اینکه بیماری است که در سطح جهان مشاهده شده، تیم های رسانه ای معاند طراحی شد تا مردم را این بار از ترس جان از حضور در پای صندوق های رأی منصرف کنند.

“کرونا” ادامه سریال “دیوار کشیدن در خیابان”، “سایه جنگ”، “سیب و گلابی برجام ” و… است سریالی که هرباره با ترساندن مردم و منحرف کردن افکار عمومی خواهان این است که اگر نتوانستند نظام را از پا در آورند حداقل با سر کار ماندن کسانی که در عرصه قدرت هستند و دوست ندارند به هیچ وجه طعم بازنشستگی را بچشند و همچنان با افکار پارکینگ زده خود، کشور و ملت را در عقب ماندگی مطلق نگه دارند؛ همچنان در میدان باشند.

اما به نظر می رسد این بار مردم با تجربه قبلی با حضور پای صندوق های رأی، “پدر سالارهای تمامیت خواه “را به خانه خواهند فرستاد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه