عظمتی در جمع حامیان خود عنوان کرد:

مردم از از ضعف مدیریت ها رنج می‌کشند/ بر احقاق حقوق مردم پافشاری و یقه مسئولین را خواهم گرفت

کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت گفت: در طول دو سه سال اخیر ۱۹ مدیر بازداشتی که محاکمه و روانه زندان شده اند داشتیم که نقطه ضعفی برای مسئولان است

مردم از از ضعف مدیریت ها رنج می‌کشند/ بر احقاق حقوق مردم پافشاری و یقه مسئولین را خواهم گرفت

به گزارش خبرنگار هشت دی، سید ولی الله عظمتی، کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت شامگاه چهارشنبه در گردهمایی انتخاباتی  در جمع حامیان خود با اشاره بر ظرفیت های طبیعی و خدادای استان گیلان اظهار کرد: استان گیلان علاوه برظرفیت های طبیعی دارای نیروی انسانی جوان، پویا و تحصیلکرده است.

کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت ادامه داد: گیلان جزیی از ایرانی است که دارای شخصیت های برجسته علمی، نظامی، مذهبی و…است در علوم و فنون مختلف بویژه علوم پزشکی، هسته ای، نانو و…جز رتبه های برتر در دنیا است.

● معیشت، نبود، شرایط ازدواج و اشتغال مشکل جوانان ایران و گیلان

وی از اشتغال، معیشت، عدم شرایط و امکانات جهت ازدواج جوانان بعنوان مشکلات کشور و نیز استان گیلان یاد کرد و افزود: کشورهای دیگر از طریق پرورش گل و گیاه و کشاورزی به اندازه درآمدهای نفتی ما اقتصاد خود را توسعه میبخشند.

کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با بیان اینکه جوانان ما نمی توانند برای آینده خود با وجود مشکلات فعلی تصمیم بگیرند، بیان کرد: همه اقشار جامعه دچار مشکلات فراوانی هستند،بیکاری، نداشتن شرایط ازدواج، وضعیت معیشت، حقوق و بیمه بازنشستگان.

● قانون همسان سازی حقوق چندین سال است که خاک می خورد

عظمتی با اشاره به وضعیت حق التدریسی ها اضافه کرد: قانون همسان‌سازی حقوق چند سال است که تصویب و اجرا نمی‌شود خاک می‌خورد، اساتید و حق التدریسی ها، با عدم ثبات شغلی و کمبود حقوق مواجه هستند، بیمه و نداشتن حقوق ثابت وضعیت بازنشستگان مسائلی است که می‌توان آن‌ها را بررسی و مشکلات مربوط به آنها را رفع نمود.

کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با اشاره به اختلاس های میلیاردی تصریح کرد: بخشی از خانواده ایثارگران به حقوق خود نرسیدند، فرهنگیان در دریافت حقوق خود دچار مشکل هستند، اختلاس های ۸ تا ۲۰ هزار میلیارد تومانی انجام می‌شود اما وقتی به مردم می رسند می گویند پول و بودجه نداریم.

● کشاورزان اسیر دست مسئولین

وی با بیان اینکه کشاورزان اسیر دست مسئولین هستند بیان کرد: واردات برنج رنج کشاورزان گیلانی می شود و توانایی انجام تنظیم درست بازار باعث می شود محصولی مانند پیاز یک روز هزار تومان شود و کشاورز ضرر کند و روزی دیگر ۱۵ هزار تومان شود و مردم متضرر شوند.

کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با تاکید بر اینکه مردم از کمبود منابع رنج نمی برند از عملکرد ضعیف مدیران و مسئولین دچار گرفتاری شده‌اند افزود: اینکه مردم با یک روز برف دچار مشکل گره و گرفتاری های زیادی در زمینه برق آب راه های ارتباطی می شوند نشان دهنده بی عرضگی مسئولین است.

وی با اشاره به مدیران بازداشتی استان گیلان بیان کرد: در طول دو سه سال اخیر ۱۹ مدیر بازداشتی که محاکمه و روانه زندان شده اند داشتیم که نقطه ضعفی برای مسئولان است و من به عنوان نماینده، ناظر عملکرد همه مدیران و مسئولان در گیلان خواهم بود.

● منابع و فرصت سوزی نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی

عظمتی با بیان اینکه رشت با وجود کلان شهر بودن و داشتن سه کرسی از مجلس شورای اسلامی نسبت به شهرهای کوچک توسعه کمتری داشته است ادامه داد: در دوره گذشته نمایندگان گیلانی در مجلس شورای اسلامی منابع فرصت‌سوزی های بسیاری کردند صورتیکه استان های همجوار موفقیت های بیشتری در جذب منابع ملی کسب کردند

●وظیفه نماینده مطالبه گری است

کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با تاکید بر اینکه نماینده باید زبان گویا و مدافع حقوق مردم باشد گفت: در صورتی که وارد مجلس شورای اسلامی شوم برای مطالبات شما یقه مسئولان را از وزیران گرفته تا سایر مدیران خواهم گرفت زیرا وظیفه نماینده مطالبه گری است.

وی با اشاره قرار گیری اقوام مختلف گیلک، آذری زبان، تالش و….در کنار یکدیگر و وجود جوانان نخبه،با پتانسیل، خلاق و انقلابی در استان گیلان گفت: باید جوانان ما در کارهای مدیریتی و اجرایی قرار گیرند و از ظرفیت جوانان در مدیریت بخش‌ها و دستگاه های مختلف استان استفاده کرد.

عظمتی تصریح کرد: در زمان فرمانداری خود در رشت تلاش کردم از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف استفاده کنم و ما نباید جوانان را فراموش کنیم، امروز استان گیلان با تکیه بر پتانسل جوانان باید جز استان های اول در کشور باشد.

کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با بیان اینکه همانند دوران فرمانداری خود با مردم صادق و پا به پای آنها جهت مشکلاتشان خواهم بود افزود: یقین داشته باشید که من به خواسته‌های شما پافشاری خواهم کرد و حقوق شما را از مسئولین خواهم گرفت.

وی با بیان اینکه شناخت کافی از شهر رشت دارم و برای حل مشکلات ابتدا باید بر آن ها احاطه داشت بیان کرد: تیم های سپیدرود و داماش جزو تیم‌های محبوب مردم است که باید با تلاش این تیم‌ها را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و مسئله زباله سراوان، رودخانه‌های رشت و وضعیت عینک جز مواردی است که مشکلاتشان با پیگیری و برنامه قابل حل هستند.

عظمتی با تاکید بر حضور پرشکوه مردم در دوم اسفند ماه در پای صندوق‌های رای ادامه داد: در دورانی که فرماندار این شهر بودم در اتاق من هیچ گاه به روی مردم بسته نبود و همواره در مشکلات پا به پای آنها بودم.

کاندیدای یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت وی با اشاره به تغییر محل برگزاری آخرین همایش تبلیغاتی گفت: مجوز برگزاری این سخنرانی در ورزشگاه عضدی از قبل داده شده بود اما در آخرین ساعات باقی مانده مسئولین اجازه و این سالن را در اختیار ما قرار نداند.

وی با تاکید بر اینکه در فضای مجازی هم مرا به دلیل صداقت، شفافیت و گفتن حقایق را به مردم می کوبند ادامه داد: قرار ندادن سالن در اختیار ما حرکتی به نظر می رسد عمدی بود چون نمی خواستند چندین هزار جمعیت در این همایش شرکت کنند با این وجود مردم در این شب بارانی در این مکان حاضر شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه