سجاد ستوده

سخنی کوتاه با منتخبین انتخابات شورای شهر رشت

ساعات اولیه پیروزی در رقابتی نفس گیر و سخت است و قطعاً شیرینی اعتمادِ مردمِ مظلومِ رشت در این لحظات، آنچنان پرحلاوت است که قطعاً از سختی‌های مسیر طی شده می کاهد. اما به عنوان یک کنشگر سیاسی و فرهنگی گیلانی، وقتی به بار سنگینی که بر دوشتان نهاده شده و به سترگی خواسته‌ها و انتظارات عمومی از شما می‌اندیشم، حقیقتاً کمی میترسم؛ هم برای شما و هم برای شهر رشت.

سخنی کوتاه با منتخبین انتخابات شورای شهر رشت

هشت دی: برادران عزیز منتخب مردم رشت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت!

ساعات اولیه پیروزی در رقابتی نفس گیر و سخت است و قطعاً شیرینی اعتمادِ مردمِ مظلومِ رشت در این لحظات، آنچنان پرحلاوت است که قطعاً از سختی‌های مسیر طی شده می کاهد.

اما به عنوان یک کنشگر سیاسی و فرهنگی گیلانی، وقتی به بار سنگینی که بر دوشتان نهاده شده و به سترگی خواسته‌ها و انتظارات عمومی از شما می‌اندیشم، حقیقتاً کمی میترسم؛ هم برای شما و هم برای شهر رشت.

‏بی تعارف، از همین امروز، مسیر سختی پیش‌رو دارید که عاقبت به خیری این دنیایی و آن دنیایی‌تان در گرو طی درست این مسیر است.

آنچه در شورای پنجم بر رشتِ غریب گذشت و آنچه بر کرسی‌نشینان آن شورا رفت که می‌دانیم و می‌دانید؛ زنگ خطر بزرگی است که از هم اکنون پیش پای شما نیز به صدا درآمده است.

– تامل کنید.
– ‏آنچه قبلی‌ها کردند، شما نکنید؛ به همین صراحت.
– ‏آنچه آن قبلی‌ها خواستند، شما نخواهید؛ به همین صراحت.
– ‏آن مسیری که آن قبلی‌ها رفتند، شما نروید؛ به همین صراحت.
– ‏آن روابطی که آن قبلی‌ها در تقابل با ضوابط در پیش گرفتند، شما نکنید؛ به همین صراحت.

و گرنه … همان خواهد شد که تا پیش از این شد و بر جانِ رشتِ خسته، همان خواهد رفت که تاکنون رفت.

گفتنی ها بسیارند که بماند برای فرصتی دیگر؛ اما در همین مجال کوتاهِ باقی‌مانده تا نشستن بر روی کرسی‌های خطرناک شورای شهر رشت، خواهشاً تاملی بر این وجیزه کوتاه داشته باشید تا بعد.

سجاد ستوده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه