“چهل‌تیکه” ویژه تحویل سال/دورهمی و کودک‌شو و تلاش برای رسیدن خندوانه به نوروز

مدیر شبکه نسیم از تلاش برای رسیدن “خندوانه” به ایام نوروز خبر داد و گفت: به‌دلیل شهادت امام موسی کاظم(ع) در شب عید نوروز، “چهل‌تیکه” سه ساعت ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه نسیم خواهد بود.

“چهل‌تیکه” ویژه تحویل سال/دورهمی و کودک‌شو و تلاش برای رسیدن خندوانه به نوروز

به گزارش ۸دی، چندی پیش رامبد جوان از شروع فصل جدید “خندوانه” در اسفندماه خبر داد و گفت که اسفندماه به آنتن برمی‌گردند و تا محرم روی آنتن خواهند بود. بعد از آن ماجرای مشکلات لوکیشن “خندوانه” به‌وجود آمد و سیدمرتضی میرباقری در رونمایی از انیمیشن F4 از نوروزی شدن “خندوانه” خبر داد و گفت: برای تولید خندوانه مذاکره شده است و این برنامه برای نوروز روی آنتن می‌رود.

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم درباره شروع “خندوانه” گفت: هفته قبل مشکل لوکیشن “خندوانه” حل شده اما قبل از عید نوروز به آنتن نمی‌رسد و تمام تلاشمان بر این است که ایام عید نوروز به آنتن برسد.

وی با اشاره به حضور “دورهمی” و “کودک‌شو” در ایام نوروز،‌ تأکید کرد: “دورهمی” که در ایام نوروز روی آنتن می‌رود، “کودک‌شو” در این ایام هر شب پخش می‌شود و البته بعد از نوروز به روال عادی خودش برمی‌گردد.

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به این سؤال که برنامه تحویل سال این شبکه چه برنامه‌ای خواهد بود، گفت: به‌دلیل اینکه شب عید نوروز با شهادت امام موسی کاظم(ع) مصادف شده،‌ ویژه شبکه نسیم برنامه “چهل‌تیکه” روی آنتن خواهد رفت که تقریباً سه‌ساعته است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه