سردار علیزاده: بارش برف و خواب زمستانی مدیران اجرایی توجیهی ندارد/ هنوز پاسخ مناظره با نماینده فعلی را دریافت نکرده‌ام

سردار نظرعلی علیزاده، گفت: بیش از پنج روز است که خواستار برگزاری مناظره با آقای عباسی نماینده فعلی هستیم ولی پاسخی دریافت نکرده‌ام!

سردار علیزاده: بارش برف و خواب زمستانی مدیران اجرایی توجیهی ندارد/ هنوز پاسخ مناظره با نماینده فعلی را دریافت نکرده‌ام

به گزارش هشت دی، سردار نظرعلی علیزاده امروز در دیدار با جمعی از مدیران ادوار و اعضای شورای اسلامی رودسر و املش، گفت: در شبی که مردم چابکسر در غم از دست دادن پزشک متخصص و نخبه چابکسری عزادارند، آقایان کارناوال شادی راه می‌اندازند! آنهم با اجاره خودروهای خدماتی!

وی با بیان اینکه از همه نخبگان، مدیران، شوراهای شهر و روستا، جوانان، بانوان و دانشگاهیان املش، رودسر، چابکسر، رانکوه، رحیم‌آباد، واجارگاه و کلاچای تشکر می‌کنم که برای تغییر وضعیت به نفع مردم هم‌قسم شده‌اند، گفت: در کنار هم نمی‌گذاریم باندهای زر و زور به بی‌احترامی به مردم ادامه دهند.

استاد دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه مگر نمی‌دانستند بارش برف داریم؟ تصریح کرد: بارش برف و خواب زمستانی مدیران اجرایی توجیهی ندارد.

وی به اشاره به سکوت اکثر نمایندگان فعلی در خصوص بارش برف، گفت: نکند به رأی سنتی خود امید بسته‌اید و می‌خواهید با کندی عملیات برف روبی از حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوگیری کنید!

سردار علیزاده ادامه داد: اگر چنین فکری دارید سخت در اشتباه و مردم را نشناخته‌اید! دوم اسفند جوابتان را از مردم آگاه خواهید گرفت.

این کاندیدای انتخابات رودسر و املش با انتقاد از ضعف مدیریتی استاندار گیلان گفت: در آزمون مدیریت بحران نمره مردودی گرفتید و گله مردم به حق است.

وی در پاسخ به بیانیه‌های تشکل‌ها و گروه‌های مختلف رودسر و املش برای برگزاری مناظره گفت: بیش از پنج روز است که خواستار برگزاری مناظره با آقای عباسی نماینده فعلی هستیم ولی پاسخی دریافت نکرده‌ایم! ما آماده‌ایم و امروز به آقای عباسی می‌گویم آماده مناظره با شما و اتاق فکرتان هستم، هدفم از مناظره روشنگری و احترام به شفافیت در بین مردم است.

وی خواستار ورود مقتدرانه دستگاه قضایی در برخورد با مدیران کم‌کار در بحران برف شد و گفت: مردم منتظر اقدام انقلابی دستگاه عدالت هستند.

پنج نفر از مدیران ادوار، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخبگان در این جمع با بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه