داودی امید وزنه‌برداری ایران برای مدال المپیک

یک سایت خارجی با اشاره به عملکرد وزنه‌برداران ایران در جام فجر، علی داوودی را یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در المپیک توکیو معرفی کرد.

داودی امید وزنه‌برداری ایران برای مدال المپیک

به گزارش ۸دی و به نقل از insidethegames، علی داودی ورزشکار فوق‌سنگین ۲۰ ساله، امیدهای ایران را برای کسب مدال در المپیک توکیو زنده نگه داشت. وی در مسابقات فجر کاپ که به میزبانی رشت برگزار شد، به مدال طلا دست پیدا کرد.

رکورد این وزنه‌بردار در مسابقات جوانان جهان باعث شده تا امید ایران برای کسب مدال در المپیک باشد.

خبرهای خوب دیگری از سهراب مرادی، یکی از وزنه‌برداران قهرمان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو به گوش می‌رسد اما درباره کیانوش رستمی اینطور نیست. رستمی که در دسته ۸۵ کیلو بازی‌های ریو به مدال طلا دست پیدا کرده بود، در مسابقه جام فجر هر ۳ حرکت یکضرب خود را اوت کرد.

سهراب مرادی قهرمان ایران در المپیک ریو مدت‌هاست با مشکل آسیب‌دیدگی روبه‌رو شده است. وی با حضور در رقابت‌های غرب آسیا به میزبانی دوبی به میادین برمی‌گردد و امیدوارست در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان که ماه آوریل برگزار می‌شود، نتایج خوبی بگیرد.

مرادی در رده‌بندی جهانی در جایگاه ۷۸ جهان قرار دارد و رکورددار دسته ۹۶ کیلو به شمار می‌رود.

محسن بیرانوند درباره شرایط مرادی، اظهار داشت: فعلا نمی‌توان درباره حضور او در المپیک توکیو صحبت کرد.

وی اعلام کرد مرادی برنامه‌های خود را زیر نظر پزشکان و مربیان انجام می‌دهد و قطعا در مسابقات دوبی حضور خواهد داشت.

بیرانوند درباره نتایج کیانوش رستمی در جام فجر، تصریح کرد: شاهد بودیم رستمی در کاپ قطر (۴۰۳ کیلو در ماه دسامبر) با مربی که فدراسیون انتخاب کرد، بهترین وزنه‌ها را انتخاب کرد اما نمی‌دانم در جام فجر چه اتفاقی افتاد. همه دیدند کیانوش در تمرین ۱۷۰ کیلو را بالای سر برد اما در زمان مسابقه در هر ۳ حرکت در مهار وزنه‌های ۱۷۵ و ۱۷۷ کیلو اوت شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه