حجت الاسلام ماندگاری در رشت:

مکتب شهید سلیمانی و کوچک زاده مکتب “بیقراری” است/ امروز آخوند بی خیال کم نداریم!

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امثال “حامد کوچک زاده ها” خود را به آب و آتش زدند که نمازخوان درست کنند، گفت: امروز آخوند بی خیال کم نداریم آن ها که حاضرند با یزید مذاکره کنند ولی عافیت شان حفظ شود.

مکتب شهید سلیمانی و کوچک زاده مکتب “بیقراری” است/ امروز آخوند بی خیال کم نداریم!

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت السلام محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه شامگاه چهارشنبه در چهارمین یادواره مدافع حرم گیلانی “شهید حامد کوچک زاده” و پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مهدیه رشت با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در تعبیر مسلمانان اظهار کرد: مسلمانان بر دو دسته بی خیال و مسلمانان بی قرار هستند.

وی با تأکید بر تبیین مکتب شهید سلیمانی و کوچک زاده ها برای نسل جوان گفت: امروز عده ای بر این باورند که مردم باید آزاد باشند و به تعبیری عیسی به دین خود و موسی به دین خود باشد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، آمران امر به معروف و نهی از منکر، خدمتگزاران به سیل زدگان در اقصی نقاط کشور جزء مکتب مسلمانان بی قرار هستند افزود: امروز آخوند بی خیال کم نداریم آن ها که حاضرند با یزید مذاکره کنند ولی عافیت وی حفظ شود.

وی درباره شاخصه های مکتب شهید سلیمانی گفت: جهاد فقط جنگ نظامی نیست و دشمنان بزدل دیگر با وجود ایمان و سلاح جرأت مبارزه نظامی با ما را ندارند و اگر بخواهند با ما وارد جنگ شود قبل از شروع جنگ باید برای سربازان خود تابوت بسازند.

ترور حاج قاسم سلیمانی انقلاب جهانی به پا کرد

این کارشناس مذهبی از شهادت حاج قاسم سلیمانی و سیلی ایران به امریکا بعنوان یوم الله یاد کرد و گفت: شهادت حاج قاسم‌سلیمانی انقلاب جهانی به پا کرد و شکستن هیمنه دشمن با زدن پایگاه امریکا در عراق با بیش از ۲۰۰نفر مجروح، ۱۵۰سرباز کشته و تعداد زیادی از زیرساخت ها و پهپادها جزء قله های اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در جنگ روانی دشمن فتوحات و قله های انقلاب را زیر سوال می برد بیان کرد: در کنار مشکلاتی که داریم راهیان نور، پیاده روی اربعین، راهیان پیشرفت در بخش های مختلف، راهیان خدمت به مناطق محروم و سیل زده، راهیان بصریت در ۹دی۸۸ و…قله های افتخار ایران‌ هستند‌

حجت السلام ماندگاری اضافه کرد: با بیان اینکه امروز دشمن جنگ امنیتی، اقتصادی با تحریم ها، سیاسی با ماهواره ها و جنگ روانی راه انداخته است.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه هرجا بیخیال ها لحظه ای درنگ کردند و بی قرارها دچار تردید شدند دشمن نفوذ می کند گفت: بیقراران جمهوری اسلامی رزمندگان دفاع مقدس، شهدا و مدافعین حرم هستند که برخی میخواهند همین افراد را هم پشیمان کند.

امثال حامد کوچک زاده ها خود را به آب و آتش زدند که نمازخوان درست کنند

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه فرهنگ انقلاب مجاهد فی سبیل الله میخواهد خاطرنشان کرد: نمازخواندن و خوب بودن نماد بی قرار بودن نیست و امثال حامد کوچک زاده ها خود را به آب و آتش زدند که نمازخوان درست کنند.

حجت السلام ماندگاری با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی و کوچک زاده مکتب بیقراری است ادامه داد: مکتب جهاد و شهادت برای اقامه نماز پول و جان و ابرو خود را هزینه می کند و به حای لعن و نفرین گناهکاران شرایط رفع گناه را ایجاد میکند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به استان گیلان بعنوان استانی مسافرخیز بیان کرد: در مقابل افرادی که به نام مسافر وارد استان میشوند و با رفتارهای ناشایست بی غیرتی را ترویج می کنند محکم قرار بگیرید.

** مردم باید تک به تک از آمریکا انتقام بگیرند

حجت السلام ماندگاری با بیان اینکه خارج کردن امریکا از منطقه تنها انتقام سخت ما نیست و مردم باید تک به تک از آمریکا انتقام بگیرند افزود: انتقام مردم از آمریکا با حذف فرهنگ آمریکایی که شامل خودخواهی، اشرافی گری، بی حیایی، تجمل گرایی و تن پروری و…است که باید این خوی آمریکایی را خانه های خود بیرون کنیم.

درباره شاخصه های مکتب مسلمانان بی قرار، بیان کرد: این اشخاص جلوی راه های گناه را می گیرند، با خدمت و همدلی و کمک به افراد دارای مشکل و با کمک به آنها ضریب تحمل و آستانه دیگران را افزایش میدهند.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه اختلاف طبقانی و عدم ازدواج و عدم اشتغال فسادانگیز است ادامه داد: اشتغال و ازدواج و خیرات باعث کم شدن گناه ها کم میشود در این وضعیت اقتصادی کشور شرایط ازدواج ها در استان را آسان کنید و با ایجاد شرایط ازدواج و با کنار گذاشتن سنت و تعصبات غلط جلوی گناه را بگیرید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه