عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان:

توجه به غرب عامل عقب ماندگی کشور/ همه باید برای تشکیل مجلس انقلابی و شجاع کمک کنیم

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی گیلان، گفت: تا زمانی که قدرت به دست افراد کاردان نباشد مشکل کشور حل نخواهد شد.

توجه به غرب عامل عقب ماندگی کشور/ همه باید برای تشکیل مجلس انقلابی و شجاع کمک کنیم

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام اشکوری در جمع اعضای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان در مهدیه رشت با اشاره به صدور بیانه گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب اظهار کرد: ایران با وجود اینکه یک درصد جمعیت جهان را دارد ولی هفت درصد از ذخائر معدنی جهان در کشور ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران در رشته ها گوناگون از پزشکی تا دفاعی جایگاه مرجعیت را دردنیا دارد افزود:از نظر نفوذ و قدرت در منطقه و جهان به حدی رسیده ایم که آمریکا جرات ندارد حرف از حمله به کشور ما را بزند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی گیلان با بیان اینکه از نظر کارشناسان غربی ایران قلب زمین است، تصریح کرد: طبق گفته غربی ها چنین کشوری می تواند بر دنیا حکومت کند.

وی با اشاره به اینکه از بنی صدر تا آقای هاشمی و خاتمی توجه به غرب داشتند، گفت:تا زمانی که قدرت به دست جریان انقلابی یعنی افراد کاردان نیفتد مشکل کشور حل نخواهد شد.

اشکوری علت تشکیل ائتلاف اصولگریان را شناسایی و معرفی چهره های انقلابی عنوان کرد و افزود: همه باید برای تشکیل مجلس انقلابی و شجاع کمک کنیم.

این چهره سیاسی استان خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات آتی موفق نشویم در انتخابات رئیس جمهوری هم موفق نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه در جنگ رسانه ای باید پیروز شویم تا افراد انقلابی در پست ها مدیریتی قرار بگیرند افزود:کسانی که در جریان فتنه بودن در سال ۸۸حتی محکوم شدند امروز در کشور مدیر هستند

اشکوری با بیان اینکه همه مشکلات کشور حتی زدن هواپیما نتیجه دولت لیبرالی است، افزود: دوستان دیگری هم در گام دوم انقلاب در حال تلاش هستند ما با این دوستان اختلافی نداریم هدف همه ما یکی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه