کار نیمه کاره مالک را تمام خواهیم کرد!

سرداری از سپاه را غریبانه تکه تکه می کنند و سرداری دیگر بعد از نواختن سیلی محکم به گوش دشمن، از پشت خیمه معاویه برمی گردد تا برای حادثه ای که خدا می داند چه بوده جلوی میلیون ها بیننده آبرویش را گرو بگذارد تا ابوموسی اشعری ها اختلاف افکنی نکنند!

کار نیمه کاره مالک را تمام خواهیم کرد!

به گزارش ۸دی، دارم تاریخ می خوانم، آنجا که مالک اشتر به خیمه پسر ابوسفیان رسیده و عن قریب است که معاویه پسر هند چگر خوار شرش از سر مردم کم شود که ناگهان صدایی بلند می شود الحکم الا لِلّه و کتابی بر سر نیزه کرده اند و می گویند که قرآن است ..!

بلا تشبیه چقدر این داستان حکایتش شبیه ابن روزهای جامعه ماست، در حالی که مالک اشتر زمانه با خون خودش قلوب ملت را به هم نزدیک کرده و مردم منطقه بر سر یک هدف یعنی نابودی دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل هم عقیده اند به یکباره ماجرای هواپیمایی علم می شود و جای قاتل و مقتول عوض؛ تا اینجا که امثال آمریکا خود را خونخواه ملت ایران بدانند!!

به راستی بغیر از اصل موضوع که بیان شده خطای انسانی بوده است چه کسی و کسانی خواستند یک هواپیما آن هم در حالت هجومی در مقابل یک پدافند اماده باش در شرایط جنگی قرار گیرد؟ چه کسانی از این رخداد مهم سود می برند؟

اجازه می خواهم بگوییم که اینگونه حوادث مسبوق به سابقه است و نیاز نیست زیاد دور برویم همین چند سال قبل، سال ۸۸ که ایرانی ها با حضور ۴۰ میلیونی خود در انتخابات جهانیان را حیرت زده کردند و ۸۰ درصد مردم پای صندوق های رأی آمدند؛ هنوز شهد شیرین حضور مردم را کشور نچشیده بود که به یک بار کلید واژه “تقلب” در بوق و کرنا شد تا دشمن گستاخ به فکر کودتا و برهم زدن نظم عمومی باشد.

یا روزهایی که ایران می رفت به پاس مجاهدت و نثار خون “احمدی روشن ها، شهریاری ها و رضایی نژادها” شهد شیرین “مامی توانیم” و البته دست یابی به انرژی هسته ای را جشن بگیرد و با غرش موشک هایش سینه ی فضا را یکی پس از دیگری بشکافد. به یکبار برجام را بر ملت تحمیل کردند، دانشمندان را تنزل دادند و روی قلب هسته ای سیمان ریختند و این افتخار را با دریافت «مدل سردار دیپلماسی جشن گرفتند»!

روزهای دیگری هم ایران به یاد دارد؛ بعد از تقدیم صدها شهید و رشادت سردار رشید اسلام و یتیمی فرزندان مدافعان حرم، سربریده محسن حججی ها، شر داعش این شجره خبیثه از سر اسلام و کشورمان دور شد تا رییس جمهور سوریه جهت تشکر از رهبر و ملت در بیت رهبری حاضر شود و سینه به سینه رهبر انقلاب عکس یادگاری بیاندازد؛ هنوز رسانه های دنیا از این خبر مات و مبهوت بودند و کارشناسان شان مانده بودند چگونه این پیروزی ملت ایران را کم رنگ کنند که همگان دیدند استعفای آقایان را؛ که همچون کتاب بر نیزه کردند تا جان نظام مورد تمسخر قرار بگیرد تا اینکه حتی رسانه های صیهونیستی و آمریکایی منطقه نیز از این همه حماقت و… شرم کردند!

بماند که ” حاج قاسم” این فرمانده محور مقاومت چگونه شهید شد، و بماند سردار، حامل نامه چه کسی بود و چگونه در این برهه از زمان در غربت تکه تکه شد که این موضوع حتما در تاریخی نه چندان دور مشخص خواهد شد. اما استقبال میلیونی مردم از پیکر پاک و بی جان مالک اشتر علی زمانه آن چنان بغض و کینه ای در دل دشمنان کاشت که به اذعان خودشان که این استقبال نه بی سابقه یا کم سابقه بلکه اصلا دنیا چنین چیزی را به خود ندیده است.

اما هنوز ملت های دنیا مبهوت عظمت سردار بودند که نزدیک به ۶۰ نفر در کرمان کشته می شوند آن هم در ازدحام جمعیت، اتوبوسی ترمز می برد و بازهم کشته پشت کشته که این هم حادثه است! اما وعده الهی فرا می رسد و موشک ها یک پس از دیگری عین الاسد این لانه ی کفتارها را با خاک یکسان می کند.

هنوز آتش موشک های سپاه در عین الاسد خاموش نشده بود که متأسفانه خبر رسید هواپیمای مسافر بری با ۱۷۴ سرنشین در تهران سقوط کرد!!
باز برای دنیایی که هنوز از قدرت موشکی سپاه مبهوت است خوراک تبلیغاتی دارند که نظام را بزنند و به یکباره در صبح روزی که مردم می توانستند سرود پیروزی و ظفر بخوانند داغ فرزندانشان به دلشان می ماند و..!

مروان امیر کوفه نماز صبح را چهار رکعتی اقامه کرد نزاع بالا گرفت، مالک اشتر که برای نماز ظهر وارد مسجد شد می بیند در مسجد “دو امام” در حال نماز خواندن هستند یعنی عده ای پشت مروان، عده ای هم پشت ابو موسی اشعری و.. اقتدا کرده و نماز می خوانند همگان شاید انتظار داشتند مالک پشت مروان نماز نخواند، اما او به مروان اقتدا کرد.

وقتی مورد سؤال مردم قرار گرفت چرا چنین کردی گفت: ترسم از اختلاف و تفرفه است.

حال امروز سرداری از سپاه را غریبانه تکه تکه می کنند و سرداری دیگر بعد از نواختن سیلی محکم به گوش دشمن، از پشت خیمه معاویه برمی گردد تا برای حادثه ای که خدا می داند چه بوده جلوی میلیون ها بیننده آبرویش را گرو بگذارد تا ابوموسی اشعری ها اختلاف افکنی نکنند!

مطمئنم و شما هم مطمئن باشید این راه به کربلا و البته به قتلگاه بردن امام ختم نمی شود بلکه پایان کار صفین است و کار ناتمام مالک را ان شالله تمام خواهیم کرد.

 

پ.ن: طرح از گرافیست گیلانی، مهدی نظری

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن
در شادی موشک باران پایگاه آمریکایی حالمون گرفته شد. تسلیت به همه خانواده های داغ دار . ای کاش این اتفاق رخ نمیداد. ای کاش مشخص بشه که اشتباه پدافند ، حمله سایبری آمریکا یا اسرائیل بود، ای کاش مشخص بشه که عامل این اتفاق تلخ گماشته یا نفوذی بوده که میخواسته شادی ما را خراب کنه ، ای کاش مشخص بشه چرا وقتی اعلام کردند هواپیمایی پرواز نکنه ، کسی به عمد شرایط رو برای پرواز هوا پیما مسافربری محیا کرده که همچین اتفاقی رخ بده ، ای کاش مشخص بشه شاید این هواپیما در راستا نامه پمپئو که گفته بود عالیترین مقامتون را هدف قرار می دیم و برای جلوگیری از این واقعه منهدم شده اتفاق افتاده و هزاران ای کاش دیگه ...
در حاشیه