فرمانده سپاه ناحیه فومن:

سواستفاده دشمنان از حوادث اخیر بخاطر لاپوشانی سیلی سخت سپاه به آمریکا است / دهه فجر امسال پرشور تر خواهد بود

فرمانده سپاه ناحیه فومن ضمن تسلیت جهت حادثه های کرمان و سقوط هواپیما به مردم کشور گفت: دشمنان از فضای خبری حوادث اخیر برای پوشاندن سیلی جبهه مقاومت به آمریکا استفاده می کند.

سواستفاده دشمنان از حوادث اخیر بخاطر لاپوشانی سیلی سخت سپاه به آمریکا است / دهه فجر امسال پرشور تر خواهد بود

به گزارش ۸دی سرهنگ پاسدار حمید جانباز عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در فرمانداری فومن با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی در منطقه تحول ایجاد کرد، گفت: قدرشناسی مردم از شهیدان حادثه تروریستی بغداد قابل ستایش بود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید براینکه حادثه های کرمان و سقوط هواپیما را به مردم کشور تسلیت عرض می کنیم، افزود: دشمنان از فضای خبری حوادث اخیر برای پوشاندن سیلی جبهه مقاومت به آمریکا استفاده می کند.

وی با یادآوری اینکه بزرگترین مقر نظامی آمریکا در عراق توسط دقت ضربات موشکی سپاه مورد هدف قرار گرفت، خاطرنشان کرد: به گفته آمریکایی ها دیگر علم موشکی در انحصار آن ها نیست.

جانباز با بیان اینکه سپاه سامانه های راداری آمریکا را در عین الاسد مختل کرد تا آن ها نتوانند هیچ‌ حرکتی انجام بدهند، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد که اگر اراده بکند هیچ‌ کشوری توان مقابله با ایران را نخواهد داشت.

این مقام ارشد نظامی با تصریح براینکه پای دشمنان در آینده ای نزدیک از منطقه قطع خواهد شد، گفت: توزیع بسته های حمایتی، افتتاح مسکن محرومین و برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی در دستور کار اجرایی برای دهه فجر امسال قرار دارد.

جانباز با اشاره به اینکه در کنار پروژه های عمرانی، برنامه های فرهنگی نیز باید برگزار شود، اظهار داشت: پروژه های اجرا شده در سطح منطقه، نشانه های خدمت انقلاب اسلامی به مردم است.

سرهنگ جانباز با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال بسیار پرشور تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پدافند غیر عامل یکی از اصل های رزمایش های ما است که باید آموزش آن مورد توجه سازمان های مختلف قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه