هشت دی گزارش می دهد:

خون پاک سردار سلیمانی شمارش معکوس سقوط رژیم صیهونیستی را تندتر کرده / مرصادها در راه است!

شک نکنید خون پاک سردار سلیمانی شمارش معکوس سقوط رژیم صهیونیستی تندتر کرده و دیر زمانی نخواهد بود که من و شما به چند زبان زنده دنیا خواهیم شنید که از آفریقا تا آمریکا می خوانند   “قاسم” نبودی ببینی “قدس” آزاد گشته!

خون پاک سردار سلیمانی شمارش معکوس سقوط رژیم صیهونیستی را تندتر کرده / مرصادها در راه است!

به گزارش ۸دی، سحرگاه جمعه خبری در خروجی رسانه های جهان قرار گرفت که همگان را  شوکه کرد.

خبر این بود که  سردار” قاسم سلیمانی” که از سوریه به عراق رفته بود در فرودگاه بغداد مورد حمله  بالگردهای آمریکایی قرار گرفت و خودش به همراه  چند نفر دیگر به خیل عظیم شهدا پیوستند.

خبری که شاید در نگاه اول باعث تأسف همگان شود اما واقعیت آن است که  کاری که “سردار سلیمانی” کرد و بذری که که “سردار سلیمانی” کاشت مگر می شود محصولی غیر از شهادت بدهد.

به جرأت می توان قسم خورد که خود سردار شهید اسلام هم می دانست که مزدی بغیر شهادت به او بدهند ضرر کرده است پس از لحاظ فردی سردار به آرزویش رسید و شهادتش مبارکش باشد.

اما سوال اینجاست: مگر سپاه و  پاسداران “پول مفت ” نمی گیرند؟ پس فرمانده ارشد آنان در خاک غربت چرا “تکه تکه”شد؟ سردار سلیمانی مگر فرمانده نبود در کارزار جنگ چی می کرد؟

مگر فرماندهان در اتاق جنگ نمی نشینند و تصمیم نمی گیرند و سربازان را به میدان جنگ نمی فرستند  پس او در آن وقت شب در بغداد چکار داشت؟ برای پاسخ به این سوال، خیلی ها باید به وجدان خود مراجعه کنند.

شاید شهادت سردار سلیمانی تلنگری باشد به همه آنانی که فکر می کنند امنیت اتفاقی است و آرامش آنان در گوشه و کنار ایران اسلامی مجانی و مفت بدست آمده است.

و اما در عرصه سیاسی بذر نوپای مقاومت باید آبیاری می شد وگرنه احتمالا با دلارهای سعودی و  تفرقه های شیاطین شرق و غرب خشک می شد! چه چیزی پاک تر از خون سرداری که لحظه لحظه با چشم خود دیده این بذر در حال تنومند شدن است!

محور مقاومتی که از یمن تا لبنان، سوریه، عراق و ایران شکل گرفته و یقینا حاصل مجاهدت سردار سلیمانی است باید در وقت لازم علاوه بر مراقبت آبیاری هم بشود؛ چه خوب باغبانی بود حاج قاسم، و از امانتی  که به او سپرده بودند چه خوب مراقبت کرد.

شهادت ایشان شاید از نظر نیروی انسانی و عدم حضور شخص سردار در میدان جبران ناپذیر است اما  مکتبی که امام خمینی (ره) بنیانگذار آن باشد نشان داده است در عوض شهادت یک سردار سلیمانی، هزار سردار سلیمانی بیرق مقاومت را علم خواهند کرد.  پس این عرصه یقینا خالی نخواهد بود و بدا بحال  آنانی که چنین حماقتی کردند.

رهبرانقلاب فرموده اند: “دوران بزن و در روها ” تمام شده است حال اگر آنان فکر می کنند زدند؛ سرداری از ما را شهید کردند علاوه بر هشدار رهبری انقلاب، “مرصاد ها ” در پیش است و  باید منتظر جواب قاطع باشند.

هرچند درست است  که دستور “انتقام سخت ” از سوی رهبری معظم انقلاب صادر شده است اما  به نظر می رسد  که مخاطب این پیام فقط سپاه و نیروهای امنیتی کشور مان نباشد،  مخاطب این دستور  کسانی هستند که  انتقام سختی از آمریکا و ایادیش می گیرند که حتی فارسی هم سخن نمی گویند.

این  یک بلوف و یک ایده ساخته و پرداخته ذهن نویسنده نیست یقینا روز های آتی خبر های خواهید شنید که  شاید باورش سخت باشد و انتقامی که  پایه های کاخ سفید را خواهند لرزاند و سعودی ها همان گاوهای شیرده آمریکا به دنبال سوراخ موش خواهند بود.

شک نکنید خون پاک سردار سلیمانی شمارش معکوس سقوط رژیم صهیونیستی تندتر کرده و دیر زمانی نخواهد بود که من و شما به چند زبان زنده دنیا خواهیم شنید که از آفریقا تا آمریکا می خوانند “قاسم” نبودی ببینی “قدس” آزاد گشته!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه